Gå til innhold

Guitar Hero er ingen lek (X360)


Anbefalte innlegg

Nå er jo dette veiledende priser, og med tanke på at euroen ligger høyt om dagen, så skal dere ikke se bort fra at denne dypper ned på 1500 kr og helt sikkert under når den kommer i butikkene.

 

Men ja, man kan få en ganske grei akustisk gitar for 1500 kr hvis man vil.. Jeg ga 1700 for min Yamaha FG700 (riktig nok kampanjepris).

 

Nja, njo, akustiske gitarer låter stort sett forferdelig før man begynner å lukte på gitarer fra fem tusen og oppover. Jeg ville ikke anbefalt noe annet enn bålgitar til under den prisen.

 

Men for all del, 1500-2000kr er for mye for en kontroller til ett spill (eller, for å være pirkete, én type spill). Jeg kan kanskje forsvare det for en fantastisk håndlaget custom joystick, men ellers så er bålgitar evt. en råbillig el-gitar å foretrekke.

 

FG700 har veiledende 3000kr og er kjent for å gi veldig mye for pengene. Men som du sier, stort sett mye søppel ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært fint å hatt en "skikkelig" gitar, med et program for å lære seg å spille.

 

Skaff deg en gitar og Guitar Pro, eller se instruksvideoer på youtube. Riktignok er dette ikke noe for folk som ikke er musikalske fra før av, men har du interesse av å lære så burde du klare deg.

 

Takker for tipset. Er kanskje på tide å sette i gang. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747
Hvor blir det av Telecaster modellen? Hvor blir det av SG modellen? :)

 

SG'en kom med Guitar Hero I i 2005. Gitaren var herlig, selv om du måtte file bort knotten på den gule knappen for å unngå dype furer i fingrene som etter hvert ville minne om Gran Canyon :)

Lenke til kommentar

Hm, er jeg den eneste som reagerer på at den ikke er lansert til PS3 sålangt? Ser at artikkelen ligger under X360, syntes det var litt rart siden Logitech tradisjonelt sett har lagd flere ting til Sonys spillkonsoller enn xboxen. Uansett ser kontrollen meget pen ut, håper bare den blir lansert til Playstation også!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...