Gå til innhold

Billedkunst: resize wallpaper


Anbefalte innlegg

lagde denne og ble veldig fornøyd, men den er i feil oppløsning, og for en eller annen merkelig grunn ødelegger jeg noe hver gang jeg prøver å fikse det=P prøvd så mange ganger at jeg ga opp!

http://www.megaupload.com/?d=VI2F24H8

så kan noen hjelpe meg med hvordan jeg kan resize bilde til 1280x800 uten å endre på noe? altså vil scalee alt ned, men ikke endre aspect ratio. og den gradienten i bakgrunnen virker litt~.. som om den har få farger, hvis noen vet hvordan jeg kan gjøre den smoothere? eller det beste av alt ville vært om noen bare kunne gjort det for meg=P? plz? (men i isåfall la det bli 40px igjen på bunnen for taskbaren)

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei nei, du skjønte ikke hva jeg tenkte på=P vil endre aspect ratio på bide, men ikke på layerene. (gradienten regnes da altså ikke). hm~ legge tekstur? prøvde å holde det så simpelt som mulig, og er egentlig fornøyd med gradienten jeg~.. men men, kan jo eksperimentere vidre med den siden. først må jeg bare få resiza den XD

 

edit; damn! blir badass med stein-tekstur=P though still; må få resiza den først=P vil ikke gå igjenom masse bry med å lage en tekstur/layer jeg kan ha i bakgrunnen hvis jeg blir tvunget til å bytte bakgrunn når jeg skal bruke den som wallpaper

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...