Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kjærste, men har så jævli lyst å knulle andre..


Gjest fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet

Hei alle!

Jente på 17 år, har hatt en kjærste nå i 2, 3 år. Vi har det helt utrolig bra ilag, jeg elsker ham av hele mitt hjerte og han er dødspen og intelligent! Har så utrolig mange gode, fine minner med ham og han er så utrolig god i senga. Men jeg har en tendens til å tenne lett på andre gutter/mannfolk. Jeg blir ofte sjekka opp på gata, ute på byen og på internett. Noen av dem er så sinnsykt pene og jeg har så jævli lyst å knulle dem. Jeg føler meg så jævla slem og stygg når jeg tenker slik.. jeg tror det har noe med at jeg er generelt en veldig kåt og sexfiksert person, og jeg tenner som regel på ganske mye. Jeg vil aldri i livet slå opp med ham.. men jeg vil at jeg skal kutte ut å tenke på andre gutter og ville knulle dem. De kan jo uansett ikke måle seg med kjærsten min!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke unormalt det, men er vel litt slitsomt om hun hele tiden føler en trang til å knulle andre.

Du må tenke på fordelene vs. ulempene, TS. Er ett middelmådig ligg noe å gå etter når du får god sex av personen du er forelsket i? Tenk også på at du bare er 17 år, du har mange år igjen der du kan ha masse sex. Dere kommer sikkert ikke til å være sammen for evig. Nyt dette mens du har det, du har god tid på deg.

Lenke til kommentar

Hun sier jo selv at det bare ligger i det seksuelle. Tror ikke typen vil ta seg så nær da, med mindre han lett blir sjalu.

 

Men ærlig talt, du er bare 17 år, og har hele livet foran deg. Da er det lov å ta noen turer utenom kardemommeby uten å føle seg som en satan. Gresset er i mange tilfeller grønnere på andre siden.

 

Live and Enjoy!

Endret av HeilMartin
Lenke til kommentar
Har du lyst har du lov. Hvis du klarer å dekke over dette, ser jeg ingen ulemper. Det man ikke vet har man heller ikke vondt av. Men du må huske at den som ler sist, ler best, så hvis han finner ut av det kan det ende ille, riktig ille.

wat

Lenke til kommentar
Hvis du klarer å dekke over dette, ser jeg ingen ulemper
Samvittigheten er vel en stor ulempe, leve med å ha sviktet kjæresten, følelsen av skittenhet, you name it

 

 

Det er ikke unormalt å ha seksuelle tanker om andre enn kjæresten sin, det er heller ikke noen som kan klage på at du har det. Men om du tar neste steget og gjør det så må du regne med å ta konsekvensene av det

Lenke til kommentar
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...