Gå til innhold

Hva plager deg mest! Noe du irriterer deg over? Si hva du mener og hvorfor!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At vi har en så elendig politiprioritering ! Ikke rart norge er et evig mekka for all slags yrkeskriminelle. Forbanner meg hver dag. Det er ikke pengene det står på , det er viljen !

 

Absolutt! Noreg har så mange unødvendige utgifter at vi ikkje ein gong kan ha eit politi som får skikkeleg betalt for skikkeleg arbeid!

 

 

Eg er forbanna over at 10% av dei som bur i Noreg er innvandrarar. Det er invasjon. Invasjon. Invasjon.

Eg er ingen rasist, og har stor respekt for alle folkegrupper, men det at Noreg skal bli invadert på denne måten, det er sinnsjukt. Veldig, veldig mange av dei er muslimar. Mange av dei kjem hit, snyltar på trygd, gjer lovbrot, sel narkotika, og nektar å tilpasse seg vår kultur! Dei kjem hit med si kultur, kjem hit for å slå barna sine, slå konene sine. Konene gjeng aldri ut, lærar seg aldri norsk, snakkar urdu heime, gjeng på trygd, tek seg ikkje arbeid. Full stopp for all slik innvandring no, seier eg! Full stopp! La dei som lærar seg språket og nyttar det, får jobb, tilpassar seg vårt land, bli!

Lenke til kommentar

Jeg er så vanvittig lei skattenivåene i dette kleptokratiet vi lever i. Jeg er bare 19 år gammel og betaler allerede 40% i skatt. Hva med å faktisk gi unge mennesker som driver verdiskapning i dette jævla landet enn viss skattelette? Og jobber jeg under studiene mine skal stipende reduseres, burde jeg heller ikke belønnes for å klare å bidra mens jeg studerer?

Lenke til kommentar

Omtrent alt som irriterer meg står allerede her, men jeg skal nevne noe av det allikevel.

 

Innvandrere som ikke prøver å lære språket vårt, eller snylter på trygd og andre goder staten tilbyr dem.

 

Utdanningspolitikken. "Alle er like!" Det er jo det dummeste som går an å si! Folk er forskjellige, noen er fysisk sterke, mens andre er smarte. Skolen burde i større grad ta hensyn til dem som ligger langt over gjennomsnittet på skolen.

Slik det er nå er jo undervisningen lagt til rette for de som er tilbakestående!!

 

Hijab og andre lignende plagg som er kvinneundertrykkende og foreldre som tvinger ungene sine til å ha disse plaggene på.

 

Formueskatt irriterer meg noe fryktelig! Det er uhørt at personer som har spart opp penger skal finne seg i å måtte skatte på penger de har skattet på fra før av.

 

Dette var noe av det som irriterer meg.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over ganske mye, blant annet utsagnene til FRP, men også utsagn fra venstre siden. En av de få tingene som ikke irriterer meg, men som mange nevner er skatt. Det er noe som aldri har irritert meg. Forstår egentlig ikke hvorfor man klager over det heller. Man får det jo tilbake i from av sosiale goder, sykehus, skoler, veier, etc.

Lenke til kommentar

Det nye vedtaket:

 

"Alle stortingsrepresentantar som har barn under 19 år som bur heime, får nå rett til to gratis heimreiser i veka"

 

At disse folka kan sitte å passe på hvilke friheter de har krav på er helt på trynet, alle andre skal være moderate med kravene sine, bortsett fra politikerne.

Ikke råd til å lønne politiet, ikke råd til vann i svømmebassengene til skolene, ikke råd å pusse opp skoler, kutt i helse sektoren, kutt i bevilgninger til utbygging av vei og annen infrastruktur.

MEN DETTE HAR DE RÅD TIL :nei:

Dette er noe som kommer til å koste en good del penger, plutselig så handler det ikke om penger lenger...

Lenke til kommentar

Leste om den nye diskrimineringsloven i dag, og det irriterte meg. Virker som alt nå kan regnes som diskriminering. Er det en trapp opp til butikken din? Ja da diskriminerer du de som sitter i rullestol. Stanget en svaksynt i dørkarmen? Ja da er det diskriminering. I det heletatt kan alle butikker og lignende plutselig bli annklaget for å diskriminere noen uten at noe slikt har fallt dem inn før. Tenk da å i tilleg måtte investere masse penger på heis eller lignende for denne lille gruppen som ikke kan bruke trapp. Tvilsomt at dette vil tjenes inn igjen.

 

En ting er for meg at butikker møter krav om tilgjengelighet for alle, noe annet er at dette skal kalles diskriminering. For om disse menneskene blir diskriminert så er jo det av naturen, ikke butikkene.

Lenke til kommentar
Ja, det var vel dagens mest fordomsfulle menneske!

 

Fordomsfulle mennesker irriterer meg forresten

 

Ok, ver så snill og fortel meg korleis eg uttrykte fordommar i innlegget mitt. For eg irriterer meg ogso over fordomsfulle menneske.

Eg hev inkje imot muslimar eller folk frå andre kulturar. Det er berre irriterande å vite at mange folk frå andre kulturar (og folk frå meir like kulturar) kjem hit og nyt godt av velferden i Noreg, men utan å gje noko tilbake. Nokon flyktar faktisk frå krig og kva det no enn måtte vere, og så vil dei ikkje ein gong tilpasse seg kulturen vår?! Ein som bur i vårt samfunn får tilpasse seg våre reglar, normer og vår kultur.

Men sjølv om alle trygdesnyltarane, barne-og konemisshandlarane, narkoseljarane og alt det verdilause pakket, og sit igjen med ordentlege folk, så får det då ogso vere grensar for kor mange vi skal sleppe inn.

Dette er jo Noreg. Kvifor skal ti prosent av dei som bur her vere utlendingar?

 

 

Edit:

For å seie det sånn:

Eg hev inkje imot folk med hjerneskader - men det tyder ikkje at eg vil at alle skal bli slik.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Rødt og blått innlegg

 

Jeg irriterer (og forundrer) meg over nordmenns grenseløse syting. Vi syter og klager i hytt og vær om ting som egentlig er små bagateller. Prøv å bo et par måneder i et annet land, da tror jeg det ville gått opp for svært mange hvor bra vi egentlig har det.

 

Kan kjapt ta min mening om et par av sakene som har kommet opp her:

 

- Mullah Krekar er ingen ønsket person i Norge, hverken av folket eller av de som styrer landet, MEN vi er forpliktet gjennom lover og utenlandske avtaler til ikke å utlevere folk til land som praktiserer dødsstraff. Hadde en nordmann som befant seg i Norge, og som var siktet for f.eks. mord i et land som praktiserte dødsstraff, ville saken stått helt likt; Norge ville ikke utlevert denne personen. Vi kan ikke endre spillereglene bare fordi det denne gangen passer oss dårlig. Hvordan hadde lover og regelverk da sett ut?

 

- Tobakk er helt klart noe som skader samfunnet, men et forbud hadde funket særdeles dårlig dersom ikke våre naboland gikk med på det samme. Dette ville bare ført til nye inntektskilder for kriminelle. I tillegg kan man spørre seg selv hvor grensen skal gå for hvor mye staten skal bestemme over folket. Alkohol ødelegger også for mange. Og hva med snop og brus? Fedme og overvektighet er blitt en stor helsefare de siste årene.

Endret av Timur
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klima:

Det irriterer meg at værden ikke bruker mer penger på grønn forskning, vi har ideene og vi har pengene.

 

Se f.eks på et treningsstudio... koble en dynamo på alle treningsapparatene som lager friksjon, vips hele studioet kan drives av egen kraft.

Det er så små ting som skal til....

 

 

Politikk:

Dritt lei av falske løfter.

 

 

Avgifter:

Sett ned avgiftene på enkelte ting som f.eks biler, la iværtfall fok få lov til å kjøpe seg en bil som det er litt mindre co2 utslipp på.

 

Skatt:

Skatt er egentlig er genial greie hvis man bruker det riktig! la folk som betaler skatt få smake litt mer på hva de betaler til..

Ikke bruk 1/3 av mine penger til flyreise og leiligheter til folk som ikke kan oppføre seg.

 

Politikk:

Dritt lei folk som hater folk som stemmer frp, jeg angriper ingen som stemmer sv eller ap eller noen av di andre partiene.. alle partiene har + og -

Hvis folk ikke kan oppføre seg så syntes jeg det skal få konsukvenser, uansett om man er gul, blå eller grønn.

 

Barneoppdragelse:

Jeg er dritt lei av alt som har med pedagogikk å gjøre, alt for mye av det!

la unger være unger, slutt å bruk penger på pedagogisk tilrettelagte leker og støtsikker sand.

 

 

over og ut!

Lenke til kommentar
Skatt er egentlig er genial greie hvis man bruker det riktig! la folk som betaler skatt få smake litt mer på hva de betaler til..

Ikke bruk 1/3 av mine penger til flyreise og leiligheter til folk som ikke kan oppføre seg.

 

'Genialt' å betale 40% + i skatt? At du er glad i å bli systematisk frarøvet penger er jo absurd, men at du klarer å lure inn ordet 'genialt' gjør det hele langt mer skremmende.

 

15% i skatt kunne jeg ha godtatt, men dagens skattesystem kan reise til helvete. Det samme kan de som støtter det.

Lenke til kommentar

Utakknemlige innvandrere, late innvandrere, kriminelle innvandrere, veldig kvinneundertrykkende innvandrere.

 

At veldig mange mennesker lever i fattighet og elendighet, at de fleste som blir født, blir født i dette. At de som styrer disse landene er korrupte, egoistiske drittsekker som ikke gjør noe for å bedre mange liv... (spesielt i Afrika)

 

"Politisk korrekthet", spesielt de som motarbeider ytringsfriheten, individalismen, og som mener at alle kulturer er like bra. Og at dette har en altfor stor plass hos makthaverne.

 

Godtroende, ikke-skeptiske, uinteresserte og "dumme" mennesker. De fører til at politikerne får flest stemmer ved å gi flest "løfter", og blir alltid lurt i politikken, som forbrukere og på mange andre måter.

 

Bruk og kast-kulturen som herjer i de fleste vestlige land. Den fører til mye forurensing på alle måter, dårlig bruk av ressurser og arbeid, mer behov for kvantitet enn kvalitet, og misunnelse og unødvendig klasseskiller.

 

latskap, fråtsing, misunnelse, vrede, begjær, overlegenhet og griskhet - ja, dødsyndene.. (de summerer ganske gost alt som er sagt i denne tråden)

 

At vestlige folk føder så få barn.

 

Utakknemlige folk som aldri blir fornøyde, og som klager på alt gjør, så du aldri vil være snill igjen.

 

At jeg sitter oppe klokka 5 på natta og klager over ting på internett.

Endret av viktor_fa
Lenke til kommentar
'Genialt' å betale 40% + i skatt? At du er glad i å bli systematisk frarøvet penger er jo absurd, men at du klarer å lure inn ordet 'genialt' gjør det hele langt mer skremmende.

 

15% i skatt kunne jeg ha godtatt, men dagens skattesystem kan reise til helvete. Det samme kan de som støtter det.

 

En ting som irriterer meg er folk som klager på et skattesystem som blir sett på som moderat i forhold til Europa. 40% er helt greit skattenivå.

Lenke til kommentar

Det plager meg at det er så enkelt å stemme. Når tenåringer, senile, arbeiderklassen og andre marginale individer skal tvinges ut av sofaen blir resultatet at politisk debatt skal spissformuleres, personfukuseres og fordummes til det ugjenkjennelige. Når amøber skal får lov til å sette dagsordnen syns jeg synd på politikere som må bøye seg etter.

 

 

Å kunne delta i politikken bør ikke være en rett men et privilegium. Stemmerett kun til de mellom 25 og 50! Skjul stemmeurnene bak et avsindig byråkrati for å avskrekke de som egentlig ikke bryr seg!

 

Carl :)

Lenke til kommentar
Det plager meg at det er så enkelt å stemme. Når tenåringer, senile, arbeiderklassen og andre marginale individer skal tvinges ut av sofaen blir resultatet at politisk debatt skal spissformuleres, personfukuseres og fordummes til det ugjenkjennelige. Når amøber skal får lov til å sette dagsordnen syns jeg synd på politikere som må bøye seg etter.

 

 

Å kunne delta i politikken bør ikke være en rett men et privilegium. Stemmerett kun til de mellom 25 og 50! Skjul stemmeurnene bak et avsindig byråkrati for å avskrekke de som egentlig ikke bryr seg!

 

Carl :)

Ja uff den skittene fæle arbeiderklassen. eliten kan jo ikke la disse krypene stemme selvsagt. De utgjør jo bare den suverent største gruppen i landet.

Og det burde jo selvsagt heller ikke være noe parti som kjemper for saker for den vanelige borger ikke sannt? partiene burde jo bruke pengene på teater, opera, balett og annen finkultur og selvsagt til egene parker, bad, ol. forebeholdt de adelige slik at de slipper å omgåes de skittene laverestående arbeiderene.

 

Hva er det som gjør deg til en del av eliten forresten?

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...