Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Stolen min lukter promp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først bør du vel spørre deg selv om det er normalt å lukte på der man sitter på stolen sin.

Tror ikke det er noe problem så lenge det ikke oppstår vonde lukter i rommet, på de evt. gamle underbuksene dine.

 

støtter den. Jeg er litt interessert, hvordan fant du ut at stolen lukter promp? er det så sterkt at du kan lukte det i rommet, eller har du sniffa på stolen? :)

Lenke til kommentar
ja det er gode spørsmål :) det er vel ikke så normalt å lukte på stolen unten god grunn ?

 

men er det så ille at du lukter det i rommet vile jeg ha rådet deg i å invistere i en ny stol eller rense den med noe om vil fjerne lukten. :)

 

Enig, hvis det er sånn at bare stolen lukter, synes jeg at trådstarter gjør mye mer ut av det enn det som er nødvendig.

Hvis det er sånn at rommet lukter konstant og han er flau av å få folk inn der, kan jeg faktisk forstå frustrasjonen og å lage denne tråden. :)

 

Men det enkleste er å slutte å fise så mye i den. Da vil gassene slippe taket fra trekket i stolen. Men prøv å bruk en annen stol i mens da :)

Lenke til kommentar

Må få gratulere trådstarter med morsom tråd! Første tråd der jeg har ledd kraftig av hvert eneste innlegg. For øvrig interessert i å vite hvordan du oppdaget odøren i første omgang. Tok du deg en sniff på stolen eller er det en kraftig stank i hele rommet? Det ligger en viss egeninteresse til grunn for nysgjerrigheten.

Lenke til kommentar
ja det er gode spørsmål :) det er vel ikke så normalt å lukte på stolen unten god grunn ?

 

men er det så ille at du lukter det i rommet vile jeg ha rådet deg i å invistere i en ny stol eller rense den med noe om vil fjerne lukten. :)

 

Enig, hvis det er sånn at bare stolen lukter, synes jeg at trådstarter gjør mye mer ut av det enn det som er nødvendig.

Hvis det er sånn at rommet lukter konstant og han er flau av å få folk inn der, kan jeg faktisk forstå frustrasjonen og å lage denne tråden. :)

 

Men det enkleste er å slutte å fise så mye i den. Da vil gassene slippe taket fra trekket i stolen. Men prøv å bruk en annen stol i mens da :)

 

ja det er jo en god idee ^^ men eller så kan du jo reise deg opp fra stolen vis du må fise så mye hehe så får man lit trim også hihi.

 

men jeg er nå enig i at dette er en kjempe morsom tråd ^^

Lenke til kommentar

Morsom er den ja :p

 

Ikke det at trådstarter takker for svar eller selv er aktiv i sin egen tråd. Når man har brukt en stol i lang tid, lukter den ikke roser, men man må ta en ordentlig sniff av trekket for å kjenne det.

 

Dette spørsmålet er direkte til trådstarter: Hvordan kjente du at stolen lukta?

Lenke til kommentar
mange syntes dette er en bra tråd men jeg kan liksom ikke se at trødstarteren har vert noe særlig aktiv i det hele tatt xD

 

mener at han/henne burde være aktiv å svare på spm eller noe i hvertfall ....?

 

Helt enig! E må passe på at en moderator ikke advarer meg igjen etter forrige gang jeg kritiserte trådstarter xD

Men trådstarter virker utakknemlig og forstår kanskje ikke hvor gode tips han/ hun har fått

Lenke til kommentar
mange syntes dette er en bra tråd men jeg kan liksom ikke se at trødstarteren har vert noe særlig aktiv i det hele tatt xD

 

mener at han/henne burde være aktiv å svare på spm eller noe i hvertfall ....?

 

Helt enig! E må passe på at en moderator ikke advarer meg igjen etter forrige gang jeg kritiserte trådstarter xD

Men trådstarter virker utakknemlig og forstår kanskje ikke hvor gode tips han/ hun har fått

 

 

ja hvorfor lage en tråd når men ikke engan er med på å skrive i den. får da håpe han */ hun i det minste har prøvd noen av de gode ideene vi har kommet med :)

Lenke til kommentar

Hehe, trodde tråden var død jeg. Problemet løste seg når jeg fikk varme(kulde)pumpe på rommet, men jeg var veldig gæren i magen den dagen.. så det lukter ikke lenger :D

 

Men jeg har sølt masse sjokolade i stolen min.

 

 

Hvordan skal jeg få vekk dette? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...