Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt bravo@ 4048 kbit/s.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Skrevet

Synd, har "bare" vanlig Charliehastighet...

Dette er sikkert bra PR for NGT, bare tenk på de den måndlige oppsummeringa på itavisen... Kjekt at masse bergensere har sittet å sikla på tastaturet mens de laster ned i 5x ganger hastigheten lovt fra NGT.

//sindre

Skrevet
21mbit på 10 mbit linja nais nais

Herregud, nå er det rett før jeg sender inn en klage på NGT om at de kun gir dette tilbudet til Bergen altså! :grumpy:

Skrevet

Whee, 5950 kbit/s på 2mbit-linja. Ikke at jeg skal laste ned noe, men en god følelse likevel.

Skrevet

Fra NextGenTel sine sider:

Etter en omlegging av nettet i Bergen, kan en del kunder oppleve problemer med tilknytning mot Internett. Dette løses ved å slå av og på strømmen på DSL-ruteren. Ved ytterligere problemer, vennligst kontakt kundeservice på 55527979.

Hehe. Slike problemer liker jeg.

Skrevet
Nå venter jeg veldig spent  :D

Må Nok vente lenge du , har sikkert hoppa over deg :p

Har blucom , og blir sint når eg ser slik som dette ! Hat Hat , sliter med 128k i upload :p

Skrevet

KA I POKKER!!! :evil::evil::evil: Har samme dritt linjen (738) og bor I BERGEN men ikke noe rask linje til meg? WHY? :evil: Å i helsiken nå er eg forbanna! Arggh drepe drepe drepe...... :evil:

Skrevet

det er jo som på tg... med 9 mbit hastighet som høyeste jeg hadde der.... men bor jeg i bergen,.... nei... (ønsker jeg egentlig å bo i bergen...nei) men fy faen da... kan ikke tele 2 gjøre det samme her i OSlo som mot pr triks.... FASAN :evil:

Skrevet

Fri fart i helgen!

Vi gir alle våre ADSL-kunder fri fart hele helgen. Du kan fråtse i bredbåndskrevende innhold hele helgen og virkelig få bredbåndssmilet.

fra www.broadpark.no ;]

men jeg har samma hastigheten enda ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...