Gå til innhold

TES: Visuelle forbedringer, Oblivion.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner bare gamle oversikter fra 2006/2007 når det gjelder å få bedre grafikk i Oblivion, og vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte. Har en GTX260 og vil ha god grafikk i 2560x1600. Hvilke visuelle mods bør jeg da instalere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natural Enviroments er en start, gjør naturen penere. Også bare søk i google på texture mods til oblivion så kommer det masse moder som forbedrer dette.

Selv om det ikke er graffikkmod så må du ha Oblivion Overhaul, forbedrer spillet drastisk.

Skrevet

noe lod er grei, f,eks denne fra qarl

sånn rett fra hodet har corepc mye bra i den duren og,lenge siden jeg installerte liksom ;)

de officielle forumet har tråder hele tiden angående slikt, så spørs det på pc´n din,noen av de tar knekken på allt,mitt 4850 1gb er en pingle der :p

Skrevet

Syns personlig grafikken holder seg bra som den er.

Noe som imidlertid irriterer meg er *linjen* mellom hals og hode hvis dere forstår... har selv ikke funnet en fiks for dette.

Skrevet
Syns personlig grafikken holder seg bra som den er.

Noe som imidlertid irriterer meg er *linjen* mellom hals og hode hvis dere forstår... har selv ikke funnet en fiks for dette.

hgec har en body seam reducer dog, åpenbart så funker den best hvis man bruker hgec ;)

body seam reducer

...og det krever du er registrert over på tesnexus,er av noen grunn lagt under adult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...