reppysølv Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Nettop ferdig meg Elektro VG1 og fikk bare 2,4 i snitt. Har søkt: 1. Kjøretøy 2. Kulde- og varmepumpeteknikk 3. Maritime Fag Kommer jeg meg inn på noen av de? Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 er vel litt vanskelig og spå fremmtiden, da det kommer ann på hvor mange andre som vil inn på de osv. vent og se, du kommer sikkert inn på noe. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Nettop ferdig meg Elektro VG1 og fikk bare 2,4 i snitt.Har søkt: 1. Kjøretøy 2. Kulde- og varmepumpeteknikk 3. Maritime Fag Kommer jeg meg inn på noen av de? Du er jo garantert å komme inn på et av valgene, fordi du har rett til utdanning. men er ikke sikkert du kommer inn i nærheten av hjembyen din. Er du virkelig uheldig kan det henne du må pendle 2-3 timer med buss til skolen hver dag. Endret 19. juni 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 ouch ;o Hva med omvalg? Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 ouch ;o Hva med omvalg? Må jeg ikke skippe ett år da siden fristen er gått ut? Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Kommer ann på skolen : ) Forhør deg litt, du ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå