Gå til innhold

3-4 dagers tur for ungt par, tips?


Anbefalte innlegg

God kveld.

 

Jeg og dama har tenkt å ta oss en liten tur i høstferien (da er vi begge blitt 18). Og vi har tenkt litt på en tur med Danmarksbåten og overnatte 1 natt i Hirtshals. Så er det noen her som kan anbefale et hotell i Hirtshals?

Dere må gjerne komme med andre forslag til turer og. Men helst ikke mer enn 3-4 dager og den trenger ikke å koste all verden heller ;)

Men Danmarksbåten er i allefall den vi har tenkt mest på. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hirtshals er en fryktelig kjedelig by!

Hva med DFDS til København? Så lenge dere har en overnatting i København, så trenger dere ikke være eldre enn 18. :) (Var selv på en sånn tur når jeg var 19.)

 

Ellers har Ryanair billige flybilletter til flere destinasjoner. Hva med en langhelg i Dublin eller London eller noe sånn?:)

Lenke til kommentar

Hirtshals hørtes ikke særlig spennende ut. Prøv å finne billige flybiletter ut i verden og det er mange spennende opplevelser som venter dere.

 

-Spahotell i Tallin, sentrum er som en liten nordisk by fra middelalderen.

-København, spennende og koselig by. Veldig bredt utvalg av opplevelser.

-Dublin, London, Paris, Nice, Barcelona, etc, etc.

Lenke til kommentar

Ja veit at Hirthals ikke er mye å se, men var mest turen med båt vi gledet oss til.. men kunne nok vurdert en tur til London ja, har vert der før og likte meg godt der!

Noen som veit om noen andre båtturer som kunne vert kjekke? Må jo overnattte på land ei natt i allefall siden me bare er 18. :)

Lenke til kommentar

London er et kjempe godt valg, men jeg vil komme med litt påfyll ang. tur til Danmark (Hirtshals). Det finnes ikke mye å gjøre i Hirtshals (som alle påpeker), men å ta toget (ca. 30 min.) til Ålborg kan være et alternativ. Dette er den fjerde største byen i Danmark og her finnes et bra uteliv, samt et bra utvalg av butikker og kjøpesenter. Du kan jo også ta en tur til Skagen som er en liten sjarmerende landsby (litt usikker hvordan det er her i høstferien). Så det jeg vil si, er at en tur til Danmark trenger ikke være en dårlig ide.

Lenke til kommentar

Reise på tur alene med kjæresten sin til København når man er bare 18 år anbefales!

 

Gjorde dette selv med min nåværende samboer da hun gikk gravid med vårt første barn, og gud som vi kosa oss den langhelgen. Det er gangavstand til Tivoli omtrent uansett hvor man er, det er mange spennende butikker og kurrant billig å spise hvis man unngår hotellrestauranter og inne i Tivoli.

 

 

 

Edit... Vent litt, vi var ikke fylt 18 år enda om jeg tenker meg om, det var et par år tidligere.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...