Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne tråden blir opprettet slik at alle som er misfornøyd med at Get etter å ha lovet/holdt folk på pinebenken i 1 år kun klarer å tilby 50/5 linje til den latterlige prisen av 1199 pr mnd + 950 i etablering.

 

Er vi heldige så er det noen fra Get som leser tråden, og dersom vi er mange nok som ytrer misnøye kanskje kan påvirke dem til å gjøre noe med tilbudet sitt.

 

Jeg får gjøre som de gjør på AA (iallefall på film) - reise meg og si (så får jeg håpe flere andre reiser seg etter meg):

 

 

Jeg heter Arne, og jeg er sur på Get.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Get som kabel-TV leverandør, har også mulighet å bestille bredbånd fra samme leverandør. Men jeg gjør det ikke fordi jeg har hørt rykte om at det er ustabilt. Og på en måte fått bekreftet det av å høre på en jeg kjenner som har / har hatt Get bredbånd.

Lenke til kommentar
Har Get som kabel-TV leverandør, har også mulighet å bestille bredbånd fra samme leverandør. Men jeg gjør det ikke fordi jeg har hørt rykte om at det er ustabilt. Og på en måte fått bekreftet det av å høre på en jeg kjenner som har / har hatt Get bredbånd.

 

Aldri vært ustabilt hos meg, hatt nedetid en gang på 1 år, og det var 10-15 minutter sent sent på natten. Hastighet og ping har det aldri vært noe i veien med heller, de leverer det de lover, men syns de lover for lite i upload :p

Lenke til kommentar

get, verste internett leverandren ever. de har snitta for internett trafikk i 5 år nå....

det er ikke kødd engang. du kan lese om det i posten min. jeg skal få tilbake de pengene som jeg har betalt gratis i mange år.

skal ta det opp med de på mandag. :realmad: men de skal sikkert ha bevis eller noe.. . så er det noen måte å finne gjennomssnitt hastigheten din en for en tid tilbake?

Lenke til kommentar
get, verste internett leverandøren ever. de har snitta for internett trafikk i 5 år nå....

det er ikke kødd engang. du kan lese om det i posten min. jeg skal få tilbake de pengene som jeg har betalt gratis i mange år.

skal ta det opp med de på mandag. :realmad: men de skal sikkert ha bevis eller noe.. . så er det noen måte å finne gjennomsnitt hastigheten din en for en tid tilbake?

 

Du kan ikke, men GET kan.

De skal ha MRTG graf over trafikken hjem til deg, og om NOD er ustabil.

 

Nå vet jeg ikke hvor langt tilbake GET lagrer sine MRTG oversikter, men det skal være ca 10-13 mnd tilbake i tid.

 

Og hvis ikke GET kan, så kan BaneTele eller Telenor Operations se hvor mye trafikk som blir levert til NOD, men ikke hvor mye trafikk det har gått hos deg.

(BT og TNOP er GET sin carrier).

Endret av Shibiz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...