Gå til innhold

[Løst]Routermodem streiket,får jeg nytt av telenor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Mitt Speedtouch 546T router modem streiket i går, har prøvd å resette flere ganger men får det ikke til å virke. Det som skjer når jeg slår det på er at power lampen lyser rødt i et halvt minutt for så å slå seg av.

Så jeg må ha nytt. Det jeg da lurer på er om jeg kan kreve å få nytt av telenor (som er internett opperatøren min) eller om jeg må kjøpe et selv.

Modemet er ca. 3 år gammelt.

 

Setter pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var tidligere TN kunde og fikk vede to anledninger problem med modemet. Begge gangene var det absolutt ingen problem for meg å få tilsendt ny modem. Den ene gangen kom en slik repratør-dude og leverte et nytt modem til meg på døren.

Skrevet (endret)

jeg meldte inn ett defekt modem på en torsdag, fikk montør på mandag som sjekket og målte linja, byttet til en bedre port på sentralen, målte og festet punktet i veggen skikkelig, så begynte han på modemet, som helt klart var defekt.

 

modemet stod å blinket rødt på power, så hold kjeft om de sender en montør til å "fikse" problemet med å feilsøke på linja, jeg fikk merkbart bedre linje etter de fikset det.

 

men, ja, meld det inn til Telenor :)

Endret av aklla
Skrevet
jeg meldte inn ett defekt modem på en torsdag, fikk montør på mandag som sjekket og målte linja, byttet til en bedre port på sentralen, målte og festet punktet i veggen skikkelig, så begynte han på modemet, som helt klart var defekt.

 

modemet stod å blinket rødt på power, så hold kjeft om de sender en montør til å "fikse" problemet med å feilsøke på linja, jeg fikk merkbart bedre linje etter de fikset det.

 

men, ja, meld det inn til Telenor :)

 

Kostet det penger å få montør på besøk?

Skrevet

Jeg bare ringte og sa det var ødelagt, så fikk jeg nytt modem i posten innen 3 dager. Trenger vel ikke en egen montør for å plugge i 2-3 ledninger og trykke på-knappen?

Skrevet
jeg meldte inn ett defekt modem på en torsdag, fikk montør på mandag som sjekket og målte linja, byttet til en bedre port på sentralen, målte og festet punktet i veggen skikkelig, så begynte han på modemet, som helt klart var defekt.

 

modemet stod å blinket rødt på power, så hold kjeft om de sender en montør til å "fikse" problemet med å feilsøke på linja, jeg fikk merkbart bedre linje etter de fikset det.

 

men, ja, meld det inn til Telenor :)

 

Kostet det penger å få montør på besøk?

 

helt gratis :)

de skal jo levere ett produkt som funker, de er ansvarlig for at det funker til og med modemet.

at de ikke hører på hva jeg sier er galt når jeg ringer er da ikke min feil, og jeg skal dermed ikke faktureres heller.

montøren sa det var gratis, og jeg har ikke hørt noe fra telenor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...