ka1ser Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Heisann Skal kjøpe nytt kabinett og PSU til fatterns kontor-PC. Kabinettet blir sannsynligvis et Antec 300, altså ATX-kort. I tillegg har jeg 1 SATA-harddisk. Kan noen anbefale en grei PSU, evnt komme med råd? Har sett på denne Raidmax 450W. PSU'en bør helst kjøpes på Amentio.no, og ikke være så dyr, ca 400-500W På forhånd takk
Smirnoff Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Dette er en Raidmax, hehe. (De opplyste ikke om det, men litt research viste hvilket merke det var snakk om). Nå ble de belastet med hele 330W før de (3 stk. av dem) smalt, noe en kontormaskin ikke vil gjøre da. Men forteller litt om kvaliteten. ;P En kamerat av meg kjøpte for en stund siden en Raidmax PSU og den bråker som et uvær i tillegg, og det på en maskin som ikke belaster den i det hele tatt. Ikke noe for kontoret. Da ville jeg heller satsa på f.eks denne. Har fått noen av dem med Chieftec-kabinetter og de har virket helt fint.
ka1ser Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Skrevet 17. juni 2009 Sant nok, og takk for hjelpa, regner med jeg går for en slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå