Gå til innhold

Alle norske bibliotek får spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

dataspill har blitt en viktig sosial del av oppveksten. på same måte som at de rette klesmerkene og musikk/filmsmaken fungerer som en målestokk for rang, så kan hvilke spill en har spilt og kjenner innholdet av være...

Endret av hobgoblin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere i Drammensregionen bør ta en tur innom det nye biblioteket der. De har landets største spill-avdeling. De både låner ut konsoll-spill, samt at de har en egen spillavdeling hvor man kan spille på X360/PS3/Wii. De arrangerer også flere spill-kvelder/netter i året, der folk kan være på biblioteket feks. fra stengetid fredag til utpå morrankvisten på lørdag for å spille. Premier har de også.

Skrevet

Imponerende angående det nye biblioteket i Drammen! Alle bibliotekene her i nærområdet er det bare drøssevis av bøker og eldre VHS kasetter som står plassert i hyllene. Yay.

Skrevet

Dette ser jeg på som positivt, kansje hvermansen kan få testet et spill lovlig før de vurderer å kjøpe det privat. Jeg er en av dem som kjøper spill jeg liker, men ønsker å teste først.

Biblioteket vs. ViTALiTY :tease:

• 6 måneder senere...
Skrevet

Er dette liksom noe nytt? Bibloteket i Bodø hvor jeg brukte å være mye for 7-8 år siden hadde da spill selv da. Da gikk det vel mest i pc spill og ikke alt var like nytt, men det forbedret seg nå etterhvert. Samme med film og andre medier.

• Opprett ny...