SkillZar Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har nettop kjøpt meg Laptopen Fujitsu AMILO Xi3650 18.4" WXGA ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=461250 ) Jeg er stor fornøyd med den, jeg kjøpte pcen for å drive litt med PhotoShop og WoW, den funker kjempe fint til det. Eneste var at jeg tenkte å prøve litt cs 1.6 på den. 1. Jeg finner bare 200-600 servere, har testet med og uten kabel på forselige nettverk. 2. Jeg får Cl_flusionpack ( er ikke helt sikker på åssen det skrives ) noen ganger, ikke ofte men da får jeg 100 i ping gjerne på servere jeg normalt har 18 i ping på. ( dette er bare av og til ) Noen som kan hjelpe meg? Takk for svar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 "CL Flush Entity packet" er det nok du erfarer. Det trenger ikke å ha noen sammenheng med maskinen. Deler du trådløst nettverk med andre eller er du tilkoplet med Ethernet?
SkillZar Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Skrevet 13. juni 2009 "CL Flush Entity packet" er det nok du erfarer. Det trenger ikke å ha noen sammenheng med maskinen. Deler du trådløst nettverk med andre eller er du tilkoplet med Ethernet? har både prøvd trådløst og Ethernet, Pcen lagger ikke på "LAN" server å får ikke "CL Flush Entity packet" da. jeg har jo også en Stasjonær pc, der jeg bruker trådløst der har jeg ikke opplevd dette før.. søker opp ca 5000 servere. og mer hvis jeg gidder å vente.
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Du laster ikke opp og ned mye? Bare greit å ha det avklart.
SkillZar Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Skrevet 13. juni 2009 Gjorde det mye før, men ikke på denne pcen. Nei har sjekket at jeg ikke har på noe nedlastning.
SkillZar Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Skrevet 13. juni 2009 (endret) Hmm, tror pcen hadde noe i mot den gammle routern. jeg kjøpte meg ny router, å da funket allt perfekt. Takk enyways Endret 13. juni 2009 av SkillZar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå