Gå til innhold

Treningslogg Veritas


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trening mandag 27.07.09

 

Trente med en kompis idag så var ikke på trening før 16:00, med andre ord var det mange folk der noe jeg ikke liker.

 

Knebøy: 125 kg 1x5 - woops

115 kg 4x5

 

Press: 50 kg 5x5 - nesten

 

Markløft: 140 kg 1x5 - Han jeg trente med ytret at hadde for mye svai i ryggen, prøver en gang til. Forblir teknikken dårlig på den vekten så får jeg kutte av noen kilo å stige med 2,5 kilo.

 

Chin-ups: 4,2,2

 

Planken: X sekunder med 15 kilo på rompen.

Lenke til kommentar

Ja. Kommer til å bli stas på benkpress iallefall. Sånn som det er når er det ingen nåde, vekten må opp hvis den er kommet ned :p Men det er litt dumt at han har arbeidstid 07:00 til 15:00. Blir mye folk og siden det bare er et stativ til knebøy så kan det fort bli litt venting. Når vi kom idag så var det noen karer der som tok noe som kunne se ut som rack pulls. Men faktum er at når de hadde lastet på en blå på 20 kg så var den ca 1 cm over bakken på undersiden.

 

Formen min er god. Håper jeg har kommet høyt nok i vektene til at jeg blir god å sår imorgen. Treningskompisen er en annen historie, kunne knapt gå ned trappene etter vi var ferdig ^^

Lenke til kommentar

Trening 29.07.09

 

Sen trening pga treningspartneren, ikke optimalt, men men.

 

Knebøy: 117,5 kg 5x5 - Bra form og energi nok til mer etter jeg var ferdig.

 

Bekpress: 87,5 kg 5x5 -

 

Stangroing: 50 kg 5x5 -

 

Reverse crunch: 3x12 - mm

 

Push-ups: 22 - 12 - 9

 

Fornøyd så lenge tallene stiger.

Lenke til kommentar

Dårlig trening idag. Fikk av alle ting en strekk i underarmen mens jeg varmet opp. Gikk heldigvis greit å ta knebøy og magetrening. Vurderer å ta en tur innom treningsenteret imorgen hvis armen føles bedre. + jeg tror jeg holder på å få noe senebetennelse i venstre skulder :thumbdown:

 

 

Trening 31.07.09

 

Knebøy: 120 kg 5x5

 

Planken: 3x45 sek

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Ja, get går greit. Må nesten ha ok gener siden jeg fikk commendore 64 når jeg var 6 år ,foreldrene min har sagt at de håpte jeg skulle interesere meg for mer enn å bare spille på den, og har holdt lite på med sport. Mest trening fikk jeg siden jeg bodde 15 min fra skolen og syklet hjemmenfra ca 10 min før første time startet, ble mye spurting ^^

 

Ja, synes det er greie mål. Kortsiktig er ut året, langsiktig er ut neste år.

 

Burde det ja, redd det ikke kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Trening mandag 03.08.09

 

Knebøy: 122,5 kg 5x5 - Gikk greit, men sprakk opp den skade i venstre underarm som jeg fikk på fredag. Kjentes bra ut både på søndag og før treningen idag, men akk. Blir knebøy med stanga på brystet fra onsdag av, håper på mindre vriding på underarmen da.

 

Benkpress: - Utgår pga arm

 

Stangroing: 52,5 kg 5x5 - Gikk faktisk greit.

 

Push-ups: -

 

Reverse crunch: 3x12

 

 

Lege next.

Lenke til kommentar

Begynt å knaske brexidol. Noen som har erfaring med det? Lindret fort, men blir ikke noe press/benkpress de neste ukene.

 

Trening Onsdag 05.08.09

 

Front knebøy: 60 kg 5x5 - Begynne lavt

 

Press: -

 

Markløft: 140 kg 1x5 - Ikke fornøyd med teknikken, lavere neste gang.

 

Chin-ups: 5,3,3

 

Planken: 15kg 3x45 sek

 

 

Blæh

Lenke til kommentar

Trening mandag 10.08.09

 

Front knebøy: 80 kg 5x5 -

 

Press: -

 

Markløft: 160 kg i maksløft forsøk, gikk veldig greit. trodde jeg skulle greie 170 kg også, men måtte legge ned vekten før jeg fikk den helt opp. Alt i alt: Megaførnøyd

 

Planken: 3x1 min 15 kg

 

Pull-ups: 3 - 1 - 1

Lenke til kommentar

Trening Onsdag 12.08.09

 

Front knebøy: 87,5 kg 5x5 - Synes front er forferdlig mye tyngre enn bak på ryggen.

 

Benkpress: 1rm test 107,5 kg - Happy

 

Stangroing: 57,5 kg 5x5 -

 

Reverse crunch: 3x15

 

Push-ups: -

 

Nå blir det 4 uker uten noen øvelser som kan belaste skuldrene. Når senebetendelsen er helt borte vil jeg begynne med ? forslag? Tenkte høy rep/lav vekt.

Lenke til kommentar

Trening Fredag 14.08.09

 

Knebøy: Maksløft 155 kg - Meget fornøyd

 

Press: - Samme som sist

 

Markløft: 120 kg x5 -

 

Chin-ups: 6 - 3 - 2

 

Planken: 15 kg 3x1 min

 

 

Så i de 3 sakene.

 

KB: 155 kg

 

ML: 160 kg

 

BP: 107,5 kg

 

Kroppsvekt: 100 kg :ermm:

 

 

Da er jeg ferdig med alle målene mine for 2009. Får nesten trekke 2010-målene ned til slutten av 2009: Knebøy: 200 kg, makløft: 200 kg, benkpress: 140 kg

 

Iallefall så godt som, mangler 2,5 kg på benk, men får nå gå.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har hatt 2 ukers pause nå, føltes godt, men var overraskende at jeg ble støl etter den første treningsøkten når jeg startet opp igjen (på søndag).

 

Trening Onsdag 02.09.09

 

Knebøy: 120 kg 5x5

 

Benkpress: 30 kg 12x5 - Senebetendelse, kjente ingenting etter økten, men har slegt på ispose uansett.

 

Stangroing: 60 kg 5x5

 

Push-ups: -

 

Reversed Crunch: 3x15

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...