krimol Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Hei! Jeg skal holde et fåredrag så jeg lurer på om det er noen som vet om det går ann å lage en powerpoint presentasjon som viser med utfyllende tekst på min maskin, men så viser bare stikkord på prosjektoren. Slik det skal vere lettere å kunne fortelle dette siden jeg har kort tid på meg. mvh Krimol
jim_smyth Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Hei! Jeg skal holde et fåredrag så jeg lurer på om det er noen som vet om det går ann å lage en powerpoint presentasjon som viser med utfyllende tekst på min maskin, men så viser bare stikkord på prosjektoren. Slik det skal vere lettere å kunne fortelle dette siden jeg har kort tid på meg. mvh Krimol Har lurt på det samme selv, men se hva du får til om du bruker to skjermer. Skjerm 1 er pc-en, skjerm 2 blir prosjektoren... også har du 2 presentasjoner som går samtidig, en de ser, og en du ser. Jeg har ikke testa det, men innbiller meg at det skal gå
RandiA Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Passer det ikke å bruke funksjonen "Foredragsnotater" i PowerPoint da? Den synes jeg er veldig grei. Og når den er lagret til hvert bilde, er det jo bare å klikke på den, så har du notatene foran deg på PC-skjermen (under bildet)og det vises jo ikke på "veggen"... RandiA
k-ryeng Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
HiSpeed Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Velg "Bruk presentasjonsfremvisning" så får du lysbilder på en skjerm og lysbilde med manus på den andre skjerm. En visning via prosjektør og en visning på PC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå