lysbryter Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hvordan kan det ha seg slik at amerikanske TV-serier (f.eks. Friends og Enterprise) kan lastes ned FØR de i det hele tatt har gått på TV? Flere ganger har jeg funnet episoder av f.eks. disse seriene på dagtid, samme dag som serien går i USA. Og USA ligger jo som kjent en del timer bak oss i tid, så vi burde jo egentlig ikke finne disse seriene før et døgn etter det vi faktisk gjør, dersom det dreier seg om TV-rip...? Noen kloke svar?
covah Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Noen serier sendes tidligere i noen land enn i selve USA. Feks ble Enterprise sent 1 dag tidligere i Canada enn i USA.
Kaskaso Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Og det åpenbare har ikke dukket opp enda? Det jobber kanskje noen mennesker med disse seriene.....
Lch Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Parabolmottager + laaaang stang + en smule peiling = mulighet til å fange opp pre-air-sending-signal.
Exeter Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Parabolmottager + laaaang stang + en smule peiling = mulighet til å fange opp pre-air-sending-signal. Datamasken + ADSL elns + en smule peiling = kan lastes ned, ved bruka av riktig klienter og www sider. .exe
Goebbels Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Parabolmottager + laaaang stang + en smule peiling = mulighet til å fange opp pre-air-sending-signal. Datamasken + ADSL elns + en smule peiling = kan lastes ned, ved bruka av riktig klienter og www sider. .exe spørsmålet var jo hva som skjer før det da.. Jeg tror det er mange uærlige tjenere rundt omkring jeg, og at det kan være en av årsakene.
thorel Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 mange som ikke har peiling her ja, det må sies... uansett, se her: http://news.com.com/2100-1023-258229.html Men det blir færre pre-air i de neste ukene: "As of 5/15/03, the Canadian feeds are encrypted. There are those who decided to use their PC DVB cards and distribute the data stream via the internet, be it by file sharing or newsgroup posting. Because of that, the feeds are now encrypted."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå