Eirik Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Haha, greide å lese feil på emnetittelen - "Tom for dopapir, hva gjør jeg?" Tror ikke det hadde blitt suksess med aluminiumsfolie isåfall
2ball_ Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 (endret) skulle ikke være noe problem å inhalere noen ekstra "farlige" soffer når man ellers røyker fast..(men alu er nødstilfelle) nice pipe, btw edit: fikk lyst å lage en selv.. Endret 13. juni 2009 av 2ball(s)
Rescue me Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Neida.. Alzheimers er jo ikke noe stress... Kan ikke si jeg er enig, synes alzheimers er en ganske jævlig sykdom egentlig.
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Var en sarkastisk kommentar til 2ball(s). Ikke noe vits å ta unødvendige risker.
cowboy bob Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Er kanskje litt seint å si det til en røyker, da. Tidlig død og fordervelse får han jo uansett, da kan man jo likegodt gjøre det på en stilig måte (glinsende pipe).
dysfunctional Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Pipa var bare en midlertidig løsning, han hadde ikke papir der og da Jeg prøvde pipa i går faktisk, den funket!
Poseboen Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Skrevet 14. juni 2009 Leste igjennom tråden her og ser at mange mener det er farlig å trekke inn aliminiumsfolie, men aliminiumsfolien vil vel ikke brenne? Jeg kan se for emg at den kan lage gasser, men er det virkelig i så stor rgad at det kan være skadelig?
2ball_ Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Leste igjennom tråden her og ser at mange mener det er farlig å trekke inn aliminiumsfolie, men aliminiumsfolien vil vel ikke brenne? Jeg kan se for emg at den kan lage gasser, men er det virkelig i så stor rgad at det kan være skadelig? en gang? neppe.. men en gang i uken? ja..
Flimzes Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Aluminiumsfolie brenner veldig bra det om du først får fyr på det. Rent aluminium er også morsomt når det brenner, blå flamme om jeg ikke husker feil.
Poseboen Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Skrevet 14. juni 2009 Har nå brukt pipa en del, og jeg ser fortsatt ingen brannskader på selve pipa. Skillet mellon kammeret og tobakkammeret (Det man kunne bruke rist i vasken til) er bare ett tynt lag med aliminiumsfolie, og den er fortsatt ikke brent igjennom.
Flimzes Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Tobakk er nok ikke varmt nok til å få i gang en forbrenning på aluminiumsfolie.
Bata Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Spiste nettopp et lite kveldsmåltid og gledet meg til å avslutte det hele med en fint rullet sigarett(...) Etter litt googling fant jeg ut at vanlig papir var farlig å røyke Haha, selv til å være en røyker selv, kunne jeg ikke unngå å se ironien her. Haha Tenkte faktisk ikke over det. Tok for lang tid før jeg fikk svar så gikk til egen aksjon, sluttresultatet ble dette: Du vet at da du brenner aluminiumen så kommer det giftige kjemikalgasser inn i deg.. den røyken som kommer fra aluminiums folien er farlig som f! Tjaaah... Dette er en seiglivet "myte". Dvs. er svært få kilder som sier at det er farlig å røyke med aluminiumsfolie som rist.
siindre Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Er vel helst når man røyker med halvliter flaske og hasj at det ikke er bra, fordi da må man fyre med lighteren hele tiden og små flak av aluen detter av. Prøv å fyr litt på alufolie med lighteren så knipser du på det etterpå, flasser av masse biter. Det vil man nok ikke ha i halsen nei
WD40 Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Nei, er fordi aluminiumen utskiller giftige gasser ved oppvarming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå