Gå til innhold

Trenger rådgivning for hvilket anlegg


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har sett en del på anlegg i det siste. Skal ha noe rundt 5-7000. Høytalere som lager god lyd med god bass og god diskant. Hører hovedsaklig på musikk fra pc i et 4x5 meter stort rom. Jeg fant disse høytalerene på finn.no som virket som noen utrolige gode tilbud:

 

http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=17568717

 

http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=17672648

 

Har ikke peiling på høytalere, men er dette bra saker? Kan noen isåfall gi meg link til et bedre tilbud? brukt eller nytt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg hadde selvfølgelig kjøpt anlegget i den første linken. Proson-settet er overhodet ikke noe å satse på. Spesielt ikke når forsterkeren ikke greier å drive høyttalerne!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

De så større ut, mener du vel. Høyttalerne er ikke kraftigere enn forsterkeren som driver dem, noe som i dette tilfellet var begrederlige greier.

Lenke til kommentar

Vet at jeg ikke skal dobbeltposte,men kan ikke kjøpe anlegg som ikke er et godt tilbud. Vil dere si at anlegget fra første linken er et bra tilbud som jeg burde slå til på,eller burde jeg gå etter noe nytt? Får jeg like bra anlegg for samme pris idag?(nytt)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Komponentene var relativt kostbare i sin tid og de er i meget god stand, så dette er et godt kjøp uansett hvordan du vrir og vender på det.

Lenke til kommentar

Joda, men anlegget er jo ikke digitalt, noe som er en stor ulempe(?). For at jeg skal kunne spille av fra pc og ipod må jeg skaffe meg en squeezebox som koster bortimot 2-3 tusen. Er det waste og kjøpe et anlegg som er ganske gammelt og ikke digitalt med tanke på at jeg skal ha dette anlegget en god del år fremover, eller er det heller et knalltilbud i forhold til prisen? det jeg tenker mest på at jeg ikke har lyst til å betale for noe som kanskje er verdt mindre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...