KNurven Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Vet det skal være en .cmd eller .bat fil som har en funksjon som rebooters windows. kan være kjekt og ha på servere der du kan sette opp i sceduled task at serveren skal reboote seg fks en gang i uken.
viggo Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 tror 'shutdown /r' skal funke.. er iaf i winxp. Kan også brukes til å reboote maskiner remote.
Civilix Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 jeg tror ikke shutdown.exe ligger i windows2000, men det er bare å kopiere fra en win nt eller xp maskin da. (tror også det kan vere lurt og legge på en -f etter shutdown -r)
AMD-King Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Kopierte fila "shutdown.exe" fra en windows XP Pro maskin til serveren min jeg. Da med å bruke exe fila med -r ville den restarte. 1 ulempe: Standard tida på en reboot/shutdown er 30 sekunder. Dette får man beskjed om i ett lite vindu i windows XP. Det fikk jeg ikke i windows 2000 server SP3. Man kan eventuelt prøve : shutdown -r -t 2 -f , der -t er tid i sekunder og -f tvinger avslutning av programmer.
Krishell Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 KNurven fjern avtaren din, den er alt for stor. sammtidig som den er UTROLIG stygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå