Outlook Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Quake-3 Mods: Rocket Arena Urban Terror Political Arena Alliance Navy Seals: Covert Operations Annihilation --------- Legg til flere som dere mener bør få sin plass blant norges gamere.
ponke Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Reactionquake3 www.reactionquake3.com Selvsagt! For old-school-gamers som husker/spilte AQ2 og likte det... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)
Neshaug Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Så klart husker folk aq2. Blir ikke spilt av meg i dag though, bare på private LAN.
RogueFreak Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Western Quake! Vel og merke hvis dere liker litt western action. Er faktisk en skikkelig morsom mod. For mer info om den + noen andre Quake III mods, kan dere sjekke ut modinfo på siden min her!
monoid Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 OSP er samma som vq3, men med fler tweak-muligheter for spilleren og diverse andre finesser.. Så OSP kan vel ikke regnes som en "MOD" av den typen urban terror etc..
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 For old-school-gamers som husker/spilte AQ2 og likte det... aq2 rulte striten.
nekroz Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 For old-school-gamers som husker/spilte AQ2 og likte det... aq2 rulte striten. Spiller litt aq2 fortsatt jeg
stram Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 OSP er samma som vq3, men med fler tweak-muligheter for spilleren og diverse andre finesser.. Så OSP kan vel ikke regnes som en "MOD" av den typen urban terror etc.. Det er ingen tvil om at OSP er en MOD. pure/ram #pureplay @ quakenet
monoid Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 klart det er en MOD, men som urban-terror og lignende er det vel ikke ;-)
CandyShot Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 UT = TC (Total conversion) OSP = MOD (Modifcation)
aldrimerforum Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 UT = TC (Total conversion)OSP = MOD (Modifcation) hear hear
Outlook Skrevet 1. august 2003 Forfatter Skrevet 1. august 2003 Ville bare legge til True Combat for de som ikke viste om denne moden. Info på hjemmesiden: www.truecombat.com
mago Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) anbefaler Eternal arena som har mange modbare features til Q3 Liker godt spectator mode hvor kamera føringen er mega, selveste spielberg hadde ikke gjort det bedre I tillegg har jeg skifta ut musikken til spillet med alien versus predator (rippa fra pc spillets bonus cd) som gir bra stemning. Har og skifta ut stemmen til sarge (Eric_Cartman da stønninga til sarg ble litt slitsom. Har og modifisert flere av lyd effektene i spillet (litt fra unreal tournament voice packs) Mange nye maps og models er lagt til. Så størrelsen har vokst til 887MB Spiller ikke Q3 så mye lenger nå, og modifiserte spillet for mange år siden. Men ligger ut litt info her, så dere kan få litt inspirasjon for dette klassiske spillet. Og den nye generasjonen bør absolutt prøve dette spillet +UT, som gjorde meg hekta på FPS spill. (muligens legger jeg ut det modifiserte spillet som en torrent, senere) her er flere alternative mods http://mods.moddb.com/?search=true&mod=&mf=0&game=4&type=0 http://www.fileplanet.com/section.aspx?s=33366&v=90004 Endret 16. august 2007 av mago
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå