Gå til innhold

mat elller proteiner


Anbefalte innlegg

hei.

 

jeg lurer på om det er noen forskjell mellom å spise bare mat mye, eller om å ha i seg 3 protein shakere daglig.

vokser det berdere viss du spiser mye mat eller om du tar i deg 3 protein shakere hver dag.

 

jeg vet at protein gjør til at musklene vokser fortere, men lurer på om det fungerer like raskt vis du spisser 6 måltider for dagen. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge du får i deg nok proteiner, så har vell ikke hvordan du får dem i deg noe serlig å si.

 

Vil tro det er lettere å få i seg proteiner ved shake. Spise mye OG ta shake :)

 

 

 

okey, jeg føler jeg vokser mere med å spise mat enn å bruke proteiner :p

 

Så lenge du får i deg nok proteiner, så har vell ikke hvordan du får dem i deg noe serlig å si.

 

Vil tro det er lettere å få i seg proteiner ved shake. Spise mye OG ta shake :)

 

 

 

ok, jeg føler jag vokser fortere av å spise mat, enn å bruke proteiner :D

Lenke til kommentar
Sei seg sjølv at du veks meir av mat enn av proteiner, mykje meir kaloriar i vanleg mat.

 

Poenget med proteinpulver er jo bare at du skal få i deg nok protein, dersom du allerede får det gjennom kosten er det ingen grunn til å begynne med pulver.

 

 

d er helt rett, men jeg ser på de som bruker kreatin,protein,vektøkning å videre vokser ikke så mye som jeg, vokser mye mere jeg når jeg bare spisser mat mens de bruker protein.

 

grunnen kan være at jeg spiser mye egg og kylling + kjøtt da. ;):dribble:

Lenke til kommentar
Sei seg sjølv at du veks meir av mat enn av proteiner, mykje meir kaloriar i vanleg mat.

 

Poenget med proteinpulver er jo bare at du skal få i deg nok protein, dersom du allerede får det gjennom kosten er det ingen grunn til å begynne med pulver.

 

 

d er helt rett, men jeg ser på de som bruker kreatin,protein,vektøkning å videre vokser ikke så mye som jeg, vokser mye mere jeg når jeg bare spisser mat mens de bruker protein.

 

grunnen kan være at jeg spiser mye egg og kylling + kjøtt da. ;):dribble:

 

:dribble: Kylling er kjøtt :dribble: :dribble:

Lenke til kommentar
Sei seg sjølv at du veks meir av mat enn av proteiner, mykje meir kaloriar i vanleg mat.

 

Poenget med proteinpulver er jo bare at du skal få i deg nok protein, dersom du allerede får det gjennom kosten er det ingen grunn til å begynne med pulver.

 

 

d er helt rett, men jeg ser på de som bruker kreatin,protein,vektøkning å videre vokser ikke så mye som jeg, vokser mye mere jeg når jeg bare spisser mat mens de bruker protein.

 

grunnen kan være at jeg spiser mye egg og kylling + kjøtt da. ;):dribble:

 

:dribble: Kylling er kjøtt :dribble: :dribble:

 

 

 

 

hhaha ja men sånn kjøtt av gris da ;):p

 

du lurer på hvordan vi får vekk at det står løst på ene emne mitt jeg, hvordan får jeg bort det ? :hrm:

Lenke til kommentar

3 proteinshake om dagen vokser du ikke en dritt av. Er ikke for lite protein som er grunnen til at folk ikke vokser, det er en løgn, det er kalorier som avgjør. Sørg derfor for at du får i deg nok kalorier, og nok protein (gjennom høykalorimat). Om du vil vokse som et beist er det ingenting som slår litervis med hmelk, masse bra kjøtt/kylling, egg og havregryn, oljer, nøtter og frukt. :thumbup:

Lenke til kommentar
3 proteinshake om dagen vokser du ikke en dritt av. Er ikke for lite protein som er grunnen til at folk ikke vokser, det er en løgn, det er kalorier som avgjør. Sørg derfor for at du får i deg nok kalorier, og nok protein (gjennom høykalorimat). Om du vil vokse som et beist er det ingenting som slår litervis med hmelk, masse bra kjøtt/kylling, egg og havregryn, oljer, nøtter og frukt. :thumbup:

Litervis med h-melk... fett? Nei takk. :)

Lenke til kommentar
nå var vel ikke Arnold akkurat stor når han var yngre...heller en spinkel liten spjæling hvis du leser litt om.....og hva drikker du all h-melken for ? proteiner ? ikke akkurat flust i melk i forhold til alt fettet du også drar i deg med spess h-melk

 

drikker ikke hmelk personlig, er 80 kg fordelt på 173 cm og trenger ikke å gå opp i vekt. for folk som trenger å øke massivt i vekt er hmelk en enkel kilde å få nok kalorier på ved å legge det til kosten for øvrig, så jeg ser ingen problemer med å anbefale det. kalorier er trossalt problemet til de fleste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...