Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

small talk tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Small talk med jenter er egentlig lettere enn med gutter synes jeg. Det er bare til å spørre om hvordan dagen deres har vært, så maser de i vei :p

 

Ikke etter min erfaring. De fleste jenter jeg snakker med virker merkelig sjenerte straks jeg spør dem om hva de har gjort i dag(eller hva som helst annet), men det kan jo hende det varierer en del. Kanskje det bare helt tilfeldig har seg slik at alle jentene jeg hilser på er skikkelig innadvendte :ermm:

Endret av SkjeggNorris
Lenke til kommentar
Snakk om hva som skjer på skolen (eksamen og stress?), eller hva som helst ellers som dere har felles. Regner det noe fryktelig? Er det mange kyr i nærheten? Bruk omgivelsene :)

 

Skole og været, ja. Det blir nok bra!

 

Hvis man sliter med sosial angst har man vel ikke lyst til å begynne å løse verdensproblemene med en gang ... ?

Lenke til kommentar
Snakk om hva som skjer på skolen (eksamen og stress?), eller hva som helst ellers som dere har felles. Regner det noe fryktelig? Er det mange kyr i nærheten? Bruk omgivelsene :)

 

Skole og været, ja. Det blir nok bra!

 

Hvis man sliter med sosial angst har man vel ikke lyst til å begynne å løse verdensproblemene med en gang ... ?

Bør nok holde seg unna været sånn uansett med mindre det er noe veldig spektakulært.

Lenke til kommentar
Small talk med jenter er egentlig lettere enn med gutter synes jeg. Det er bare til å spørre om hvordan dagen deres har vært, så maser de i vei :p

 

Ikke etter min erfaring. De fleste jenter jeg snakker med virker merkelig sjenerte straks jeg spør dem om hva de har gjort i dag(eller hva som helst annet), men det kan jo hende det varierer en del. Kanskje det bare helt tilfeldig har seg slik at alle jentene jeg hilser på er skikkelig innadvendte :ermm:

 

Venninnene dine er da vell ikke sjenerte for deg? Venner snakker jo om alt, så er jo ikke spesielt vanskelig å små snakke med de. Men nå vet ikke jeg om trådstarter mente small talk med venner eller fremmede.

Fremmede har jo lett for å være sjenerte.

Uansett så er folk forskjellige; noen er lette å snakke med og andre ikke.

 

:)

Lenke til kommentar

det var ment både med venner og ukjente forsåvidt, vanskelig å forklare for folk som ikke har kjent sos angst på kroppen, men det blir en slags sperre i huet så man ikke klarer å si en dritt uansett hvem man snakker med hehe

Endret av slakte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...