Gå til innhold

Ny stasjonær Elkjøp/Lefdal vs rene nettbutikker


Anbefalte innlegg

Takker for mange svar. Etter å ha hørt på dere blir det Multicom sin PC jeg går for http://www.multicom.no/SystemConfigurator....100583%3bfl%3a0

 

Får heller smøre meg med 1 ukes tålmodighet

Så helt grei ut den PCen der. De aller fleste nettbutikkene har ferdig bygde PCer, kikket du litt rundt eller bestilte du denne?

 

Har ikke sett så mye, så tenkte jeg skulle bestille denne hvis det ikke er noen som har link til et bedre tilbud. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hos elkjøp skal alle store varer (laptop/TV/vask og tørk osv..) være likt priset på nett og i butikk. (Om varen er merket Internettpris er selvfølgelig prisen ikke den samme.)

Vet du selv hvor FEIL du tar der?

 

Edit:

Prisene i Elkjøp/Lefdal butikkene rundt omkring i Norge settes IKKE etter hva produktet koster på nettet men ut i fra lokal konkurranse. Elkjøp her på Sunndalsøra er enkelt og greit grisedyr, hadde man sammenlignet Elkjop.no og Elkjøp Sunndalsøra er jeg sikker på de hadde vært over 20% over i snitt.

 

Når det gjelder Elkjøpavisene som kommer ut så gjelder nok prisene i alle butikker, eller det står vel på avisen hvilke butikker det gjelder.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Nå er det nok du som tar feil :)

Dette blir bare dumt, gidder ikke argumentere.

 

Gå på Elkjop.no og les nederste linje midt på siden, har quotet den linjen nedenfor i tilfelle det ble vanskelig :whistle:

 

© 2009 Elkjøp. Alle rettigheter reservert. Foretaksnr.: 911382296

Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker.

 

Edit:

Uansett så er det best å bestille på nett, holder man seg til Komplett, MPX, Multicom eller Amentio skulle man ikke bomme så mye på pris.

 

En ulempe for nybegynnere som ikke er nevnt kan være installasjon av drivere og windows men er lett å lære.

 

Installerer man Windows 7 RC så følger de fleste driver med likevel.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
For å holde litt on-topic ifht. trådstarters ønske om å kjøpe på nettet: Tror Komplett Gamer i05 blir betydelig billigere med samme komponenter som den multicom-maskinen...

 

Jeg gikk for en Komplett Gamer i05 med litt forandringer. Den kom på 7000kr levert. En tusenlapp under budsjett, som jeg heller skal bruke på øl og pizza imorgen! Takker for all hjelp :thumbup:

 

Hvis noen er nyskjerrige så ble dette spesifikasjonene:

 

-Chieftec Aegis Midi Tower Silver/Black,

ATX/EATX, w/USB/Firewire (Without PSU)

-MSI P45 NEO-F, P45, Socket-775, DDR2,

1600FSB, ATX, ICH10, PCI-Ex(2.0)x16

-Intel Core? 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket

LGA775, 6MB, 1333Mhz, BOXED w/fan

-XFX GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA

PCI-Express 2.0, 2xDVI, Graphics Plus, 738/2200Mh

-Samsung DVD±RW burner, SH-S223B

22x DVD, DVDRAM, SATA, Black, Bulk

-USB2 multikortleser 3.5" sort for

CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk)

-Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS,

120mm Fan, 4xSATA, SLI, WxHxL

-Corsair Value S. PC5300 DDR2 4GB

Kit w/two matched Value Select 2048MB

-Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

SATA 3.0Gb/s, 32MB, 7200RPM

Endret av circutfire
Lenke til kommentar
Jeg gikk for en Komplett Gamer i05 med litt forandringer. Den kom på 7000kr levert. En tusenlapp under budsjett, som jeg heller skal bruke på øl og pizza imorgen! Takker for all hjelp :thumbup:

Grattis med ny PC, mener det var rett å gå for en nettbutikk til fordel for Elkjøp....

 

PS! De neste dagene blir laaaaaang, kjedelig å vente på noe som er bestilt :roll:

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...