Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge.

Husk å bruke, søkefunksjonen før man oppretter nye tråder.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

man city-cadiff

Skrevet

Fifa10 gameplay real madrid-barca

Bra video. Pent mål av Ronaldo det der. Hyggelig å se at det har kommet en bedre look-a-like til Bernabeu. Den på 09 var stygg. Skjer med at folk skal bruke bortedrakter når de ikke trengs?

Skrevet
Hva mener dere er effektiv dribbling? Hvilke finter bruker dere ofte? :)

Noen som har videoer fra fullversjonen håper alle svarer om dei har eller ikkje:)

Skrevet

Fifa10 gameplay real madrid-barca

Bra video. Pent mål av Ronaldo det der. Hyggelig å se at det har kommet en bedre look-a-like til Bernabeu. Den på 09 var stygg. Skjer med at folk skal bruke bortedrakter når de ikke trengs?

Nå er vel ikke det Bernabeu fordi den er vel ikke klar for nedlastning før release. Så det der er nok noe annet. Aldri om EA legger ut Bernabeu så ser den sånn ut. Lignet ikke litt engang.

Her er forresten enda en Video av Real Madrid - Barca, http://www.youtube.com/watch?v=U18cdCb6ECE

Skrevet

Noen som vet hvordan Fifa clubs blir? Eller er det blitt fjernet? Og så har dem lagt til "Pro Club Championship" Forstår ikke helt dette. Er det PCC akkurat det samme som vanlig Fifa Clubs?

Skrevet (endret)
Noen som vet hvordan Fifa clubs blir? Eller er det blitt fjernet? Og så har dem lagt til "Pro Club Championship" Forstår ikke helt dette. Er det PCC akkurat det samme som vanlig Fifa Clubs?

Lurer på det samme. Gleder meg i hvert fall til noe klubbgreier. Samarbeide og sveise sammet et lag med andre folk er alltid gøy.

Endret av Sindre :)
Skrevet

Sånn som eg ser det så virker det ut som Pro Club Championship er der du skal lage din egen spiller og spille med den.... Og Selvsagt med andre folk også, vet ikke om du kan spille alene på Pro Club Championship men går vel sikkert ikke det.

Skrevet

Hørt meg litt om på Fifa10 forumer, det er bare sånn Pro Club Championship er: Du lager din egen spiller, velge om du skal ha ditt eget ansikt eller bare lage en. Og du lager din egen klubb, spiller fra bunnen av. Morsomt skal det bli!!

Skrevet
Noen som har videoer fra fullversjonen håper alle svarer om dei har eller ikkje:)

Kan du roe litt ned på postinga? Du spør om det samme 3-4 ganger og kaster ut nye innlegg for hver video du finner. Det vil dessuten være unødvendig å bekrefte at man IKKE har link til videoer fra fullversjonen.

::

Man har vel ikke krav på å motta et spill på lanseringsdagen? Hvor har dere det fra? Nettbutikker kan ikke selge (la kunden motta) spillet før de får lov til det.

At noen spekulerer i leveringstid og sender spillet dagen før lansering er jo i og for seg greit. Da avhenger det også av at butikken får spillene fra leverandør et par dager i forkant av lansering.

Det sagt så håper jeg selvfølgelig at jeg sitter og spiller Fifa 10 på torsdag!

Skrevet

Ja, jeg ser mange forventer det.

Personlig synes jeg det virker rart å forvente å ha noe den dagen det kommer i salg, når produktet skal gjennom posten før det når kjøper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...