Gå til innhold

Hvem er den beste mob, med KAMERA.


Anbefalte innlegg

Hei er ny på forumett.

Kan noen gi meg noen meninger om hvilken tlf, de ville ha kjøpt av de som kommer. Eller en sony erikson C905 den er jo i hyllene.

Det viktigeste for meg er det beste kameraet. Hva med nokia sin, C86 er ikke der det jeg leter etter.

Er takknemmelig om noen ville hjelpe meg med dette valget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt fornorsket versjon.

 

Hva er den beste mobilen, med kamera?

 

Hei, er ny på forumet.

Kan noen gi meg noen meninger om hvilken telefon de ville ha kjøpt av de som kommer? Vurderer også sony erikson C905, da den alt er i hyllene.

Det viktigste for meg, er kameraet - vil ha best mulig. Hva med nokia sin C86, er ikke det det jeg leter etter?

Er takknemlig om noen kunne hjulpet meg med dette valget.

 

 

 

Kan ikke hjelpe deg med dilemmaet, men jeg kunne ikke dy meg.

Lenke til kommentar

Etter min mening er Sony Ericsson C905 den beste kameratelefonen med tanke på at telefonen har en skikkelig blitz.. Den suger til og filme i forhold til konkurrentene da.

 

Samsung Innov8 har ett kjempe bra kamera og filmer i utmerket kvalitet..

 

Omnia HD skal være en killer på filme-delen, åssen kameraet er vet jeg ikke helt..

 

Men jeg ville ventet på en test av n86, jeg har troen på at den er den nye kamerakongen..

Lenke til kommentar
Etter min mening er Sony Ericsson C905 den beste kameratelefonen med tanke på at telefonen har en skikkelig blitz.. Den suger til og filme i forhold til konkurrentene da.

 

Samsung Innov8 har ett kjempe bra kamera og filmer i utmerket kvalitet..

 

Omnia HD skal være en killer på filme-delen, åssen kameraet er vet jeg ikke helt..

 

Men jeg ville ventet på en test av n86, jeg har troen på at den er den nye kamerakongen..

takk for innputten

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Per i dag er det Samsung Innov8 som tar de beste bildene, så lenge du ikke skal snike deg rundt om natten og fotografere.

Er video viktigst, går du for Samsung Omnia HD.

Hvis du vil vente, blir Sony Ericsson Satio (aka Idou) en kanonbra kameratelefon! Men det er ennå en god stund til denne er i butikkhyllene.

Så hvilken telefon du vil gå for, avhenger av hva du trenger, og hvor lenge du vil vente :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...