rbr Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 da var episode 2 ferdig. heh hadde egentlig ikke tenkt og spille denne episoden før til kvelden men greide ikke og vente hehe snakker og seig pappegøye. episode 3 takk... NÅ!!
ockallis Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 (endret) Sjekk ut den nye GC traileren til Ghost Pirates of Voojoo Island! Dette spillet skal skaffes!! Endret 24. august 2009 av OCKi
ockallis Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 For de som ikke har rukket å spilt Episode 2 ennå, har Telltale nettopp sluppet en oppdatert versjon av spillet på hjemmesiden deres - med bedre lyd og en del bugfixes. Vet ikke om det samme blir gjort på steam versjonen. Check it out!
Bytex Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Tror steam-versjonen oppdaterte seg selv, merket ingen skurrete lyd i min 2 timer playsession igår kveld. Og jeg trodde faktisk høytalerne mine var sprengt når jeg spilte starten på episoden samme dag den kom.
ockallis Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 (endret) Her er covertegningen for de som kjøpte limited edition! Looking sweet! Gleder meg til episode 3! Endret 7. september 2009 av OCKi
CThomassen Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Konge episode! Gleder meg til neste! Noen som vet når den kommer?
Bytex Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Er vel rundt den 20. siden forrige episode kom 20. august?
simalarion Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Nærmer seg med andre ord, finnes det noe å oppdatere tråden med?
ockallis Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 (endret) På lørdag er det den internasjonale "Talk like a pirate" dagen. Husk å spre litt pirat-stemning rundt deg der du bor! EDIT: Da er datoen kunngjort: Ep 3 kommer ut den 29. sept! Endret 16. september 2009 av OCKi
rbr Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 (endret) nice jeg håper på se murray i episode 3 Endret 18. september 2009 av rbr
Bytex Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 (endret) Murray er jo med i ep 3, i synopsis til Leviathan står det at vi får møte verdens ondeste hodeskalle igjen. "And will the world be crushed by the gnashing teeth of a certain demonic skull?" Coming 29th september. Endret 18. september 2009 av Bytex
Bytex Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 (endret) Nei, bare en liksom trailer laget av fans, akkurat som til ep 2. http://www.telltalegames.com/monkeyisland/...nderwhathappens Det er hva de tror kommer til å skje. Ikke hva som faktisk skjer. "traileren" til spinner cay var rimelig off-target. Er basert på det som står i beskrivelsen av ep3 på sida. Får ikke vite noe du ikke visste fra før. "In the third Tales of Monkey Island chapter, Guybrush gets in deep (literally!) as his quest for the voodoo exfoliating La Esponja Grande takes a scenic twist -- through the guts of a giant manatee! Trapped in the belly of the beast, our hero encounters a surprising band of castaways, including the long-lost (and obsessive-compulsive) explorer Coronado De Cava. Can the Mighty Pirate win the suspicious De Cava's trust? Will sexy pirate hunter Morgan LeFlay prove to be a ruthless enemy, or an unlikely ally? Will the group find La Esponja Grande in time to save Elaine from the rampant Pox of LeChuck? And will the world be crushed by the gnashing teeth of a certain demonic skull? Tales of Monkey Island's moist and absorbing third episode, Lair of the Leviathan, will answer some of these urgent questions -- and raise still more -- as the five month adventure builds to its epic climax!" Jeg er mest spent på hva som er LeChuck's EGENTLIGE plan. Nekter å tro at han er blitt bare goody goody helt plutselig. Han har nok baktanker med Elaine. Endret 18. september 2009 av Bytex
Skagen Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Første episode kan lastes ned gratis kun i dag
Beges Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Da var LotSN rundet, og de resterende episodene ble kjøpt noen snaue minutter etterpå 175 NOK var jo et røverkjøp! Syns den første episoden var utrolig bra, om enn noe vanskelig
SkinnyT Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Noen som har sett denne? http://www.gametrailers.com/user-movie/mon...aylist=featured Monkey Island 2 remake i CryEngine!
Beges Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Noen som vet om det går an å extracte soundtracket fra de nye spillene?
ockallis Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Noen som har sett denne? http://www.gametrailers.com/user-movie/mon...aylist=featured Monkey Island 2 remake i CryEngine! ja jeg så den igår.. Håper virkelig folka i Lucasarts får øya opp for disse videoene, for dette er ikke noe annet enn råfett! =) Noen som vet om det går an å extracte soundtracket fra de nye spillene? Last ned Telltale Music Extractor!
Beges Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 (endret) Takk Nå skal det bli lyd i heimen, også når jeg ikke spiller. Endret 25. september 2009 av Beges
HammerBro Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 (endret) Er det noen som gleder seg? I morgen kveld (veldig sent?) kommer den tredje episoden i den mye omtalte Tales of Monkey Island serien. Klarer ikke å vente! Ehh.. Min feil.. Den kommer ut den 29. September Jeg har to vanskelige døgn foran meg Endret 27. september 2009 av HammerBro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå