Gå til innhold

Uncharted 2 beta kode, hvor?


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det bare er med Special edition. Men jeg skal legge inn en beta-kode på beta-brukeren jeg brukte når jeg delte Home Betaen, så alle her på diskusjon.no får prøvd betaen. Så hvis du ikke finner koden kan du låne beta-brukeren.

 

Den funker fra 3. Juni, så bare å sende PM's hvis dere vil ha innloggings-info :)

Lenke til kommentar

Med spesial edition på Infamous så fikk jeg med en reeden code som unlocket Et spesial trick's i spillet.

 

Men når jeg spurte personen I kassa(Gamestop) om en Beta key som skulle følge med spillet, så ga han meg et lite tynt papir med en Reedem code på etterfulgt av "SCEE-XX-Osv" .

Han var ikke sikker på om at det faktisk var en beta key, men han hadde fått som oppdrag å gi det ut til alle som kjøpte Infamous.(Og som spurte om det? siden jeg var allerede på vei ut døra, før jeg snudde meg og bare spurte.)

 

TL;DR?

Fikk med 2 koder, 1 funker no, den andre ikke enda... = 3juni much?

Lenke til kommentar
Bra initiativ Kris :thumbup:, nå slipper jeg å stresse med å skaffe meg en kode...:)

 

Er det som er meningen med den brukeren. Så slipper alle å slite med å skaffe seg en kode. Bare en på forumet skaffer seg en kan alle få den :)

 

Jeg bør kanskje lage en egen tråd for beta-brukeren og alle betaer? Så alle som skaffer en beta kan gi meg koden så kan jeg legge de inn og dele ut brukerinfoen der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...