Gå til innhold

Junifest 2009 - Awesome! - 85mm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske bra til å være første gang, jeg skulle dog ønsket å ha shatt øynene hennes åpne og høyre hånda plassert litt annerledes. Ellers bra jobba^^

Skrevet
Ganske bra til å være første gang, jeg skulle dog ønsket å ha shatt øynene hennes åpne og høyre hånda plassert litt annerledes. Ellers bra jobba^^

Jepp, helt enig med deg. Var bare en liten test vi hadde, måtte sjekke om plasseringen min av lysa funket bra :) Skal jobbe med studioblitsene i morra og, gleder meg! Synd skolen ikke tok seg råd til radiosendere og heller kjøpte IR, det funka elendig utendørs ;(

Skrevet

copypaste fra flickr fordi jeg er lat:

Been playing even more with studio strobes today. Had a shoot going for two hours, and it felt like five minutes. Thanks to Vilde for being a pretty model!

Strobist:

Kicker at 1/4 behind subject at camera left

Main at 1/4 thru silver umbrella at camera right

post-141153-1245257162_thumb.jpg

Skrevet

Alt for hardt rød skjær i bilde.Liker heller ikke softinga. Kickeren synes jeg er litt for hard på håret. kompen funker men du skulle kansje hatt med mere sånn generelt.

Skrevet

Jeg ser ikke noe rødskjær på mine to skjermer her. Hun er bare brun. Softinga får så være. Kickeren skulle vært mye lenger unna, men hadde bare en trang garasje til disposisjon, noe som også er grunnen til den trange komposisjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...