Gå til innhold

Den store "I dare you"


Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vår kjære jedi begynner å få det travelt.. :hmm:

Jeg må nesten få en liten utsetning, jeg har nettop fått en Pioneer 5090 som jeg har planlagt å se på i et par dager :!: Og så er det skole, men jeg skal prøve å få det gjort i løpet av uken. Hvis jeg ikke har gjort det før helgen neste uke (23.08.09 23:59) så kan alle som vil skrive hva de vil om meg i signaturen sin så lenge de vil :ohmy: Gonatt

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Forslag:

Gå innpå en butikk i rush tiden og kjøp den feiteste agurken du finner. Ta også med en boks vaselin. Pass på at det er STOR kø når du kommer til kassen og spør kassadamen masse spørsmål om produktet. Er det bra for huden, er det anbefalt for sår hud, bivirkninger? etc.

Lenke til kommentar
Forslag:

Gå innpå en butikk i rush tiden og kjøp den feiteste agurken du finner. Ta også med en boks vaselin. Pass på at det er STOR kø når du kommer til kassen og spør kassadamen masse spørsmål om produktet. Er det bra for huden, er det anbefalt for sår hud, bivirkninger? etc.

Den skal jeg kunne klare. hadde blitt mye lettere om jeg fikk med butikkansatt(mtp. kamera plassering). Jobber i butikk, så dette skulle jeg vell kunne få til :)

 

Vil ikke si at jeg tar den hel enda. har ikke kamera. Gjør meg klar før jeg sier jeg kan ta den.

Lenke til kommentar

Bare pass på at kameramannen er rett bak deg i køen, uten å vise at dere kjenner hverandre. Skal ikke være vanskelig det. Ha kameraet i en skulderveske eller pose så du kan stikke linsen ut. Tro meg, ingen vil legge merke til det i en slik situasjon. Jo mindre linse jo bedre seff, men anything goes! Og hvis noen skulle merke det, hva er det værste som kan skje? At dere må prøve på nytt? Pfft. Go for it!

 

Det er EPISK hvis du leverer, 2ball. Jeg har nå uansett lagt denne til mine tråder og vil følge med framover. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ny utfordring: Gjør en god gammel Shopping cart. PS: Du har ikke lov å hoppe ut før den treffer fortauskanten. +bonus om du gjør det ut i vann, utfor en brygge feks.

Nå har jeg endelig gjort en utfordring i tide. Shopping carts:

vi hadde tenkt å gjore mer på tørt land etterpå, men det ble det ikke noe av. Kansje senere?

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-ZQr2eN
Hmm... Hva med å isbade? Enkelt og greit. Eneste regler: det må være minst en millimeter is på vannet, og hodet må dukkes under.

Det kommer jeg aldri til og gjøre har isbadet før og ble sjuk i ein uke etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...