Gå til innhold

Innstallere 3com router

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte playstation 3 for ikke så lenge siden. Da jeg skulle koble den til internett, fikk jeg en feilkode som sa at jeg skulle resete routeren min.

Men: Alt av innstillinger og sånn som er på routeren har ikke jeg gjort og vet ikke hvem som har gjort det, så det jeg lurer på er: Er det vanskelig/mye styr å sette opp, innstallere og koble 2 bærbare pc-er, etter at routeren er resetet? Kan gjerne få en forklaring på hvordan det gjøres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva default ip-adresse er(?)

Men er det lett å "koble" pc'er til den routeren etter på?

Skrevet

Hvis du klikker på linken i innlegget mitt og er tilkoblet denne 3com-en på valig måte så skal du få opp en webside med en innlogging på.

Skrevet

Okei. Fikk den ikke frem i stad. Antegeligvis fordi jeg er borte, og derfor på et annet nett også.

Skal prøve når jeg kommer hjem.

Takk for hjelpen :)

Skrevet

Har prøvd ut litt nå. Det funker fortsatt ikke.

Så nå lurer jeg på om jeg kan lage nytt passord uten at jeg kan det gamle? Evt. slette det gamle.

Skrevet

Bare og resette den, på mange av disse tar du en nettkabel fra wan over i switchen og setter på strømmen, har den en reset-knapp bruker du den.

Skrevet

Har fått det til nå. Hadde reset knapp, men visste ikke at man måtte holde den inne 10 sekunder. Trodde det holdt med rundt 3. Alt er fikset nå værtfall.

Takk for all hjelp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...