Gå til innhold

Hvordan gjøre om VHS til et "data-format"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jess.. men detta var flott.. helt greit til et skoleprosjekt hvor du sikter mot bunn karakter....

 

men hvis du virkelig vil ha kvalitet på bildene anbefaler jeg deg å bruke et dv-kamera med støtte for a/v -inn.. og ta det til kamera først for deretter å sende det inn på pcen... Men dette er selvfølgelig en del vanskeligere kanskje...

 

Jeg har ikke prøvd å bruke video inngang på skjermkort før og vet ikke hva slags kvalitet dette blir.. det er godt mulig at det blir bra.. og da er det lisse godt å gjøre det...

Lenke til kommentar
jess.. men detta var flott.. helt greit til et skoleprosjekt hvor du sikter mot bunn karakter....

 

men hvis du virkelig vil ha kvalitet på bildene anbefaler jeg deg å bruke et dv-kamera med støtte for a/v -inn.. og ta det til kamera først for deretter å sende det inn på pcen... Men dette er selvfølgelig en del vanskeligere kanskje...  

 

Jeg har ikke prøvd å bruke video inngang på skjermkort før og vet ikke hva slags kvalitet dette blir.. det er godt mulig at det blir bra.. og da er det lisse godt å gjøre det...

 

Hvor mange skoler tror du har DV-Kamera til disposisjon da jølle?

Lenke til kommentar
men hvis du virkelig vil ha kvalitet på bildene anbefaler jeg deg å bruke et dv-kamera med støtte for a/v -inn.. og ta det til kamera først for deretter å sende det inn på pcen... Men dette er selvfølgelig en del vanskeligere kanskje..

Hæ..

Det blir vel ikke bedre enn VHS-orginalen selvom du går gjennom et DV-kamera?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...