Gå til innhold

VG på E3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du vet, Gordon Freeman ble arbeidsledig etter han runda half-life, og han har sikkert alt som skal til for å være vg reporter.

 

Men er dere sikker på at dette ikke er sønnen hans? jeg mener, Gordon var da vel litt gamlere en 14år? :lol:

Mulig hehe.

 

Skal maile han karen og vise til tråden, mulig svarer han... hehe.

Lenke til kommentar
"]
du vet, Gordon Freeman ble arbeidsledig etter han runda half-life, og han har sikkert alt som skal til for å være vg reporter.

 

Men er dere sikker på at dette ikke er sønnen hans? jeg mener, Gordon var da vel litt gamlere en 14år? :lol:

Mulig hehe.

 

Skal maile han karen og vise til tråden, mulig svarer han... hehe.

 

Heiheihei - jeg er faktisk 29 år :) Kan også avkrefte at jeg er i familie med Gordon og at jeg har noe med han i U å gjøre. Samt informere om at bildet faktisk er ment som en spøk :p

 

Rune, VG Nett

Lenke til kommentar
"]
du vet, Gordon Freeman ble arbeidsledig etter han runda half-life, og han har sikkert alt som skal til for å være vg reporter.

 

Men er dere sikker på at dette ikke er sønnen hans? jeg mener, Gordon var da vel litt gamlere en 14år? :lol:

Mulig hehe.

 

Skal maile han karen og vise til tråden, mulig svarer han... hehe.

 

Heiheihei - jeg er faktisk 29 år :) Kan også avkrefte at jeg er i familie med Gordon og at jeg har noe med han i U å gjøre. Samt informere om at bildet faktisk er ment som en spøk :p

 

Rune, VG Nett

 

:lol::woot::lol:

Lenke til kommentar
Heiheihei - jeg er faktisk 29 år :) Kan også avkrefte at jeg er i familie med Gordon og at jeg har noe med han i U å gjøre. Samt informere om at bildet faktisk er ment som en spøk :p

 

Rune, VG Nett

 

Jeg visste jeg hadde sett deg før! Du var kjempe digg i programmet U. Sjekk silicon knights sitt prosjekt på E3 da! (Gamecube :smile: )

Lenke til kommentar
Heiheihei - jeg er faktisk 29 år :) Kan også avkrefte at jeg er i familie med Gordon og at jeg har noe med han i U å gjøre. Samt informere om at bildet faktisk er ment som en spøk :p

 

Rune, VG Nett

 

Jeg visste jeg hadde sett deg før! Du var kjempe digg i programmet U. Sjekk silicon knights sitt prosjekt på E3 da! (Gamecube :smile: )

 

Som en annen her har påpekt: Jeg er altså ikke han fra U - men jeg er helt enig, han var morsom! :-) Jeg trodde det hemmelige prosjektet til Silicon Knights var MGS Twin Snakes jeg, har de noe annet i ermet altså? Spennende!

Lenke til kommentar

Som en annen her har påpekt: Jeg er altså ikke han fra U - men jeg er helt enig, han var morsom! :-) Jeg trodde det hemmelige prosjektet til Silicon Knights var MGS Twin Snakes jeg, har de noe annet i ermet altså? Spennende!

 

Vel, jeg er ikke 100 % oppdatert på det silicon knights greiene, men de var jo så flinke med eternal darkness, så de har sikkert noe bra på lur (forhåpentligvis...). Og du er ikke han fra U, greit. Tidlig på morgenen... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...