Gå til innhold

Oceansize - albumguide og diskusjon


someOen

Anbefalte innlegg

2rqelc2.png

oizksj.jpg

 

Oceansize er eit britisk band som speler ei tung blanding av alternativ rock, progressiv rock og post-rock. (dei kaller seg sjølv litt ironisk Progressive Death Indie) Med tre gitaristar, ein bassist og ein av rockens betre trommisar, skaper dei ein unik og massiv lyd. Lag på lag med gitarlinjer, uvanlege rytmar, og masse dynamikk. Albumene er og uvanleg godt produsert. Gruppa startet opp i Manchester, men ingen av medlemmene er derfrå. Så langt har dei gitt ut tre solide studioalbum (og eit nytt er visstnok på vei), og nokre EP-ar. Eg skriv berre om studioalbumene her, siden det er dei eineste eg har (eg har høyrd EP-ane på spotify, men det blir litt feil, dessuten er eg lat).

 

Diskografi:

  • 2003 - Effloresce
  • 2005 - Everyone into Position
  • 2007 - Frames

Effloresce (2003)

 

Efflorescealbum.jpg

 

Introduksjon

 

Debuten deires, som kom ut etter at bandet hadde holdt på i litt over 4 år.

 

Konklusjon

 

Og det er ein strålende debut! Folk har ofte problemer me å finne ut kvar i eit bands diskografi dei skal byrje, eg seier dette er albumet. Albumet åpner med instrumentalen I Am the Morning, som setter stemningen godt. Post-rock som kan minne litt om til dømes Explosions in the Sky, noko som det ikkje er alt for mykje av på deires neste album. Neste song, Catalyst, åpner med ein fryktelig støyende intro, men roer seg fort ned til eit roleg vers, som står i kontrast til refrenget som er ein heil del tyngre. Fantastisk. Masse flotte songar på dette albumet, men det blir litt, og det er vanskeleg å sette seg heilt inn i. Dei lengre låtene med lange instrumentalpartier blir og litt vanskelige å hugse. Men alt i alt er det eit godt album.

 

Sporliste:

  1. I Am The Morning – 4:18
  2. Catalyst – 6:40
  3. One Day All This Could Be Yours – 4:19
  4. Massive Bereavement – 9:59
  5. Rinsed – 3:58
  6. You Wish – 6:00
  7. Remember Where You Are – 5:22
  8. Amputee – 5:32
  9. Unravel – 2:50
  10. Women Who Love Men Who Love Drugs – 8:30
  11. Saturday Morning Breakfast Show – 9:04
  12. Long Forgotten – 8:57

Sjanger: Post-rock, alternativ rock

Høydepunkt: Catalyst, Saturday Morning Breakfast Show, Women Who Love Men Who Love Drugs

Karakter: 7/10

 

Everyone Into Position (2005)

 

Everyone_into_Position.jpg

 

Introduksjon

 

Deires andre album. Eg veit ikkje kva mer eg skal seie.

 

Konklusjon

 

På dette albumet forandra Oceansize stilen sin ein smule. Lyden er tyngre, og låtene er ein del meir tilgjengelige enn tidlegare. Derfor har det naturlegvis blitt kritisert av den tøffaste fansen for å vere for "mainstream". Den kritikken meiner eg er meiningslaus, og det høyres ikkje på nokon måte sell-out ut. Albumet er meir gjennomført og musikken er etter mi meining meir interessant. Albumets beste song er muligens Music For A Nurse, som byrjer med ei enkel gitarlinje og bygger seg opp til ein verkeleg vakker song. New Pin, singelen frå albumet har eit av mine yndlingsrefreng. Ellers er min personlege favorittøyeblikk ein del eit stykke ute i songen You Can't Keep A Bad Man Down, der musikken først blir heilt stille og plutselig tek av. Herlig. Avslutningssongen er og ein favoritt. Fantastisk album. Eg veit ein del tykkjer Effloresce er betre, men dette er min favoritt.

 

Sporliste:

  1. "The Charm Offensive" – 7:19
  2. "Heaven Alive" – 6:20
  3. "A Homage To A Shame" – 5:52
  4. "Meredith" – 5:26
  5. "Music For A Nurse" – 8:16
  6. "New Pin" – 5:11
  7. "No Tomorrow" – 7:10
  8. "Mine Host" – 4:10
  9. "You Can't Keep A Bad Man Down" – 7:36
  10. "Ornament/The Last Wrongs" – 9:21

Sjanger: Tja.

Høydepunkt: Music For A Nurse, New Pin, You Can't Keep a Bad Man Down, Ornament/The Last Wrongs

Karakter: 9/10

Frames (2007)

 

FramesOceansize.jpg

 

Introduksjon

 

Neida, eg berre tulla. Dette er min favoritt. På dette albumet skifta dei bassist og plateselskap.

 

Konklusjon

 

Frames blander det beste av stilen på Effloresce og Everyone Into Position. Og det funker veldig bra. Albumet er meir variert og meir spennande enn dei to første, og ingen songar er like. Dette er så vidt eg veit og det eineste albumet dei har brukt strykerar, på songen Savant. Sleeping Dogs and Dead Lions er den tyngste songen deires så langt, og blir ofte sammenlikna med Meshuggah (eit band eg ikkje har høyrd noko særleg av, så eg veit ikkje kor god denne samanlikninga er). Alt i alt er dette albumet deires beste, og består utelukkande av kongesongar. Eg vil anbefale å kjøpe den utgåva som der det følger med eit klistremerke (eg aner ikkje kva søren eg skal med det) og ein dvd, då denne dvden er fantastisk.

 

Sporliste:

  1. "Commemorative ____ T-Shirt" – 8:37
  2. "Unfamiliar" – 6:32
  3. "Trail of Fire" – 8:06
  4. "Savant" – 8:06
  5. "Only Twin" – 7:22
  6. "An Old Friend of the Christys" – 10:19
  7. "Sleeping Dogs and Dead Lions" – 6:42
  8. "The Frame" – 10:40

Sjanger: Progressive Death Indie. Uten tvil. Oh yeah.

Høydepunkt: Unfamiliar, Sleeping Dogs and Dead Lions, The Frame

Karakter: 10/10

 

 

Min første albumguide. Fortel meg kva du tykkjer. Merk at eg (som forklarte i signaturen min) ikkje skriv

nynorsk til vanleg, og at grunnen til at eg gjer det no er for å få opp sidemålskarakteren min.

 

Edit: Edit bugget spoilertaggene på tracklista.

Endret av someOen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fin guide. Litt overraskende at du ranker EIP over Efflo. Selv klarer jeg ikke helt å bestemme meg for hvilken plate jeg liker best/minst av de tre (alle tre er så fantastisk bra - ny favoritt annenhver uke ^^), men som du sier selv er det mange som ranker EIP lavest.

 

Rart at Oceansize ikke er større enn de er. Satser på at denne guiden får frem noen nye lyttere. Jeg har enda ikke introdusert bandet til folk uten å få høre "herregud! hvorfor har jeg ikke hørt dette før?" eller noe i den dur :)

 

Er enig i anbefalingen din med å starte med Effloresce.

 

Noen linker:

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nettopp(noen dager siden) klart å rote meg til å høre på dette bandet.

Digger det jeg har hørt sålangt, som for det meste er Effloresce, men skal skaffe meg noe mer etthvert.

Er spesielt glad i Massive Bereavement(slutten er spesielt fet) og Catalyst :)

Ellers er det vel bare å sette igang med å høre på resten av platene :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

Selvom det er en stund siden: Nytt album ute! "Self preserved while the bodies float."

 

Må si jeg ikke var noe stor fan av albumet da det kom ut, men det har vokst på meg og er for tiden det jeg hører mest på :) Oscar acceptance speech, a pennys weight og silent/transparent er favorittene.

 

Til folk som ikke har hørt om bandet før/det nye albumet: Sjekk det ut! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

"Self preserved while the bodies float up" er uten tvil det albumet som er vanskligst å sette seg inn i. Som Joachricar likte jeg det ikke noe særlig i starten, men det vokser på deg etterhvet som du gir det flere sjangser, og det albumet har endt opp med å bli et av de beste fra dette bandet (selv om alle er utrolig bra).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...