Gå til innhold

Junifest 2009 - ok67 - Ting som dukker opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag dukka det opp et par Svarte og Hvite fluesnappere som var i ferd med å mate sine barn. Jeg tok en hel del bilder, er litt usikker på hvilket som jeg skal bruke. Plukket ut dette, selv om det ikke er helt skarpt. Brukte 70-300'en på 300mm.

post-19109-1245530862_thumb.jpg

(Dette er hoa, og hun er som kjent ikke svart og hvit, men brun.)

Endret av ok67
Lenke til kommentar
Fluesnapperen var fin! Synd det ble såpass soft.

Ja, det var nok mye bevegelse i den, samt at jeg er ikke sikker på om fokus er 100% heller. Jeg hadde låst fokus på fuglekassa som den nettopp hadde besøkt. Bildet ble tatt etter at den forlot fuglekassa, og selvsagt ingen (re-)fokusering på den der den fløy avsted.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har vært noe laber innsats her i det siste fra min side. Antallet bilder, og kvaliteten på de som blir tatt er sterkt avhengig av innsatsen som jeg legger for dagen, og den har vært noe laber den siste tiden. Men jeg har da knipset noen snapshots.

 

Her er et fra den 24. da dette Krusskipet besøkte Trondheim.

post-19109-1246302497_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dagens bilde er tatt i dag :yes:, og er av ei død flue som har tatt kvelden i vinduskarmen. Den har nok fått hetesjokk. Kanskje litt juks å ta bilde av ei død flue synes nok noen av insektsfotografene her, men det var nå den som dukka opp. Her brukte jeg 50mm med EX25.

post-19109-1246303509_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...