Gå til innhold

Den mystiske konami-nedtellingen - nytt MGS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Den teller ned til midnatt natt til mandag, dvs den teller ned til månedskiftet.

Skrevet

Den videoen er nok ikke akkurat en offisiell bekreftelse. Hun sa biene "sannsynligvis er fanboys som ble forbannet da de hørte MGS4 kommer til xbox." Med andre ord kunne de vært hva som helst. Fanboys som ble forbannet da Mario gikk over til Sony, Halo kom ut på PS3, Forza kom til PC og så videre. :p

Skrevet (endret)

Jeg tror det er et nytt MGS spill som handler om Solidus Snake og Raiden.

For de som ikke har lest leksene sine.

Raiden var barnesoldat i den andre liberianske borgerkrigen. Han var kjent som White Devil, og ble senere "adoptert" av Solidus Snake (den mest eksakte klonen av Big Boss). Solidus ble valgt som den 43 amerikanske presidenten under navnet George Sears (nesten alle bokstavene i "Sears" finnes i nedtellingen). Forholdet til Solidus var som forholdet mellom Solid Snake og Big Boss - turbulent. I tillegg finnes det allerede et helt spill om Big Boss, men den klonen vi vet aller minst om er da Solidus.

Raiden var den beste soldaten i et militært forskningsprosjekt for å skape en ny era av digitalt trente soldater.

Endret av Ramius
Skrevet (endret)
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Noen som legger merke til at den plassen hvor nedtellinga/det regner er, ligner på området hvor Snake drepte The Boss i MGS3?
Endret av Korka
Skrevet

Om det blir til PS3 (eller 360 for den saks skyld), GUD la det bli mer gameplay orientert enn det tullet MGS4 var. Årets letdown.

Om det blir til PSP: PORTABLE OPS 2!!!!

Skrevet
Om det blir til PSP: PORTABLE OPS 2!!!!

Bare jeg som synes Portable Ops var tilnærmet umulig å spille, altså? Fikk aldri kontrollene til å sitte, jeg x)

Skrevet

ca. 5 timer igjen av nedtellingen nå, og det er blitt sol på nedtellingssiden. Det dukker opp noe som likner et helt firkantig åttetall i bakgrunnen.

Jaja, da får vi bare vente 5 timer til da :>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...