Gå til innhold

Platebransjen bak sabotasjeplaner


Anbefalte innlegg

Platebransjen bak sabotasjeplaner

 

Helt utrolig hvordan de tror de kan ta seg til rette... Er det bare meg som hører "Palladium", "1984" og andre styggheter?

 

Mulig det fungerer i USA, men her i Europa spørs det om man ikke kan gå til en saftig motanmeldelse, i hvertfall i Norge hvor det ikke er forbudt å laste ned f.eks. musikk...

 

Lurer på om jeg kan begynne ødelegge biler til folk fordi jeg føler meg truet av å bli kjørt ned?

 

PS. Dette er ikke ment som en diskusjon på dette med piratkopiering (finnes nok av de her fra før), men hvordan enkelte store firmaer/bransjer føler de kan ta seg til rette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ulovlig å dle filer, men det er ikke saken!

 

Det er nemlig GARANTERT ulovlig å ødelegge, ja rett og slett sabotere MIN PC, hjemme hos meg!

 

Disse folkene sitter og lager "LOVLIGE" virus, trojanere og annet skitt som de kaster på deg! Folm havner i fengsel for mangfoldige år for slikt som de visstnok holder på med!

Lenke til kommentar

Går ut fra art det er den amerikanske delen vi snakker om her,

de har ikke rett å skade noen i norge eller ellers i verden med dette, da kan de saksøkes og puttes bak lås og slå selv, hvis bare noen hadde cash til dette så hadde de fått smake selv... :lol:

 

men som sagt de har ikke makt i Norge eller noe annet land i verden....

Lenke til kommentar
Spørsmålet som RIAA bør spørre seg er:

 

Vil de som laster ned musikk automatisk begynne å kjøpe den musikken som de før lastet ned ulovlig etter at alle P2P muligheter er satt ut av spill?? Tipper ikke det..

 

et ********godt poeng.

Men de kan ikke klare å stenge alle fildelingstjenester, umulig uten å stenge all trafikk ute....

men hadde ikke kjøpt mer cder, men jeg kjøper uansett cder som er kule/ bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...