Gå til innhold

Junifest 2009 - Anew - Demonteringen har begynt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva som er mest imponerende med denne tråden; de fine bildene, eller måten du syr sammen tråden på med bildetitler som til sammen danner... hva danner de egentlig? ...en fortelling? ...et dikt? ...en sang? og samtidig får bildene til å passe så bra. En kombinasjon antakelig.

 

(selv om gårsdagens kanskje ikke var en höjdare i seg selv)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva som er mest imponerende med denne tråden; de fine bildene, eller måten du syr sammen tråden på med bildetitler som til sammen danner... hva danner de egentlig? ...en fortelling? ...et dikt? ...en sang? og samtidig får bildene til å passe så bra. En kombinasjon antakelig.

+1

Lenke til kommentar

...ja, hva er dette for noe egentlig? Jeg vet sannelig ikke, men som dikt er det vel bare platt og banalt? Historien vil dømme meg. :fun:

Jeg har ikke hatt ork til å oppdatere på et par dager - jeg har nemlig begynt å (shock! horror!) sykle til jobben, noe som medfører at jeg er totalt utslitt på kvelden. Jeg har nemlig knapt beveget meg på 15 år... men bilder har jeg tatt.

 

23. juni:

at når demonteringen er fullført, kan rekonstruksjonen begynne.

573901165_Adk66-X2.jpg

D200, 18-70 @ 18mm, f/6.3 (Program auto! :ohmy:)

 

Se filmen hos Youtube

Dagens låt: Spacemen 3 - Revolution

 

(Konkurranse: hvem kan namedroppe band og plate de har rappa tekstlinjene

And I suggest to you

That it takes

Just five seconds

Just five seconds

Of decision

To realise

That the time

Is right

To start thinkin’ about

A little…

Revolution!

fra..? :fun:)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

24. juni:

Men veien frem vil være uklar

573902078_CnGUc-X2.jpg

D300, Sigma 30/1.4 @ f/2, 1/640sek, iso 3200.

 

Dagens låt: Public Image Limited -

(Spotify)

 

(dagens bilde er forøvrig et lite blikk inn i den underjordiske delen av av Regjeringskvartalet, hvor vi teknokrater kan bevege oss mellom de ulike bygningene, selv om revolusjonen raser utenfor...)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Diverse bilder av blomster og insekter i junifesten gjør meg litt bekymret for hva som egentlig finnes i dette landet av skumle greier. ;)

 

Veldig fascinerende bilde av insekten. Fint lyst også. Insekten har virkelig gått kamuflasje-kurset. Hva er liksom frem og bak på han der! Antar at følehornene er foran?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...