Gå til innhold

Hvor mye junk/spam får dere på 1 uke ?


Anbefalte innlegg

i dag har jeg fått 155 nye mail i junk mail innboksen på hotmail, og 3 spam mailer som jeg ikke klarer å bli kvitt i innboksen.. :cry:

 

burde vært en regel som sa at for å motta spam så måtte man godkjenne all spammen en gang i måneden :wink:

 

men slik er d jo fa*n meg ikke :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får rundt 30-40 pr.dag. Regn ut du hva det blir i uka :wink:

Takler snart ikke mer , men liker denne epost-kontoen og alle jeg kjenner vet om den så jeg slipper å sende ut titalls beskjeder om ny mail!

 

Nå tenker vel alle:" Ja han har jo ikke i det hele tatt vært å sett på pr0n og vært dum nok til å legge igjen mailadressen!"

Joda, den forklaringen er ikke så langt unna, men det har seg sånn at jeg hadde et lite uhell(ødela en sub :D ) hos en kamerat av meg og for å straffe meg la han igjen mailadressen hver eneste plass han kunne skrive den inn :evil:

Tilga han til slutt, men det må da være måte på.

 

Digga det nye lovforslaget Amerikanerne kom med for en stund siden!

Å sette prislapp på spammerne og huke dem inn må være den største tilfredstillelse jeg kan tenke meg. Noen som blir med på en liten Wanted - Hunt? :D

Lenke til kommentar

Selv om en ikke legger fra seg adressen sin på nettet, er det lett for at den spres. Venner f.eks. som sender bamse-mail, anti-bonsai-katt-mail, iq-test-mail osv til alle de har på adresselisten sin, er vel med på å spre. Når de videresendes blir jo alle mail-adressene med. Har fått flere slike med hundrevis av mail-adresser i. Selvfølgelig vil en eller annen spammer få tak i den.. arg!

mh Jove

Lenke til kommentar

får en ca 10 stk pr døgn. Dette på @hig.no adressen.

Heldigvis ikke så mye nakne bitcher i hyggelig kveldskos med hester, hunder osv, men føler liksom ikke at jeg er direkte målgruppe for spanske kredittkortselskaper.

 

en periode fikk jeg mange fra intellix.com eller noe i den dur, men der funka det å unsubscribe (har i alle fall ikke fått flere fra de).

 

samme med specialloffer.com (sånn omtrent riktig).

 

På domene mailen får jeg ett par stk av typen "Hei jeg kommer fra Nigeria og vil gi DEG mye penger".

 

fikk en reklamesak fra tele2000, men sendte en meget krass e-post tilbake på tilbakemeldingsskjemaet av typen:

E-post: [email protected] osv.

 

har ikke fått noe mer fra de :-)

Lenke til kommentar
Får kanskje 1 spam mail i uken, og da er det fra TV2 eller VG (nyhetsbrev som jeg ikke har skrevet meg av enda) resten tar iMail å slenger i trash før jeg ser det =)

 

iMail = beste emailprogram imo.

 

url? Er ingenting som heter www.imail.com / www.iMail.com ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...