Insomniac Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Lyden i CS spraker på venstre høyttaler. Usannsynlig forbanna irriterende. Her har jeg akkurat satt og reinstallert windows, og blir belønnet med dette. Funket helt greit før reinstall. Asus A7N8X m nFORCE2 APU Noen som har opplevd dette før?
Insomniac Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 ja. mp3 funker fint. half life funker fint. har prøvd å laste ned modden på nytt samma driten. argh
Croyfer Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Hvis det er kun i CS du har dette problemet, anbefaler jeg å innstallere hele spillet på nytt. (mod & hl) Er det noen lydinnstillinger i spillet du kan forandre på ?
Insomniac Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Skrevet 5. mai 2003 jeg har allerede prøvd å reinstallere. funker ikke... ingen lydinstillinger jeg kan endre nei. eax står aktivert, bruker samme config som da det virket. merkerlig :-?
Insomniac Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Skrevet 5. mai 2003 prøvd uten eax, funker ikke. Samme skjer med musikk når jeg har winamp i bakgrunnen, og ingen lyd i cs! Med en gang jeg connecter og console gar opp fra skjermen og jeg mappet vises osv. hører jeg et sprak i venstre høyttaler. Så fortsetter denne å bare sprake, helt til det sekund jeg skriver exit i console, da blir det normalt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå