Luske_Ludvig Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Nice bilde? Opp med hånden alle som har et forhold til det trynet.
norway Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 spyware , en orm så legger seg overallt på PC`en , og er vanskeli å ble kvitt....Noe sånt...
Dr.X Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Avataren hans? Den STYGGE Apen som ødelegger etc.. STYGG
sybbelybb Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Bonzi Buddy eller no.. Noe ekstremt bullshit Tror det er noe sånt ja
Hoppesagåsa Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Med linux slipper man heldigvis apekatter som herjer rundt i maskinen. 8)
lysbryter Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Med linux slipper man heldigvis apekatter som herjer rundt i maskinen. 8) ...eller man kan tenke litt før man installerer "anbefalte tilleggsprogrammer" når man bruker Windows...
Droideka Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 (trykk på styggen) Stygge Bonzi Buddy... For ca. 1 år sidan var han ei plage på nettet (for meg iallefall), har ikkje sett/høyrt noko til han på ei stund. like så greit :wink:
formann Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 De som har laget og gitt ut det programmet fortjener å smake mailbombing og DDOS.. håper de brenner med den råttene adware/spyware dritten sin..
Term Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg hate Bonzi Buddy nesten like mye som jeg hate Gator. Gator er enda værre spør du meg
Xvani Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 skjønte ikke at det var avataren det var snakk om jeg den er stygg
Luske_Ludvig Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 HAHA! Ligger nesten på gulvet og ler! Ikke mail bomb meg!
MCDr Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 En svenske i klassen min tilbake i tiden fikk den apen på maskinen sin en dag. Han fikk den aldri vekk igjen og etterhvert ble svensken spamma så mye med dritt at han ble psykisk skada. Stakkar søta bror.
Sleepy Gary Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Papegøyen var jo mye kulere enn Apekatten da Husker han drev og koblet seg på internett på egenhånd og begynnte å lastet ned allslags progammer og dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå