Gå til innhold

Hvor mye strøm trenger jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer helt an på hva de andre komponentene i PCen drar. Til eksempel, om PCen din i dag bruker 250-300 watt ved høy belastning, så vil det være en dårlig idé å sette inn et grafikkort som behøver mer enn 80 watt på load. En bør unngå å ligge på PSUens maksimumsbelastning over lengre tid.

Lenke til kommentar
Et HD4850 tar ca. 110W. Om 12V-railen er sterk nok, går det muligens, med forbehold. Ellers er HD4770 et godt alternativ og trekker en del mindre. Link.

 

Jeg hvet ikke om jeg har flere 6 pin kabler i dataen( For Radeon HD 4850). Kan jeg kjøpe noe som lar meg ha flere kabler? En forlenger eller noe sånnt?

Endret av evire
Lenke til kommentar
Jeg har ingen ting extra i ``boksen`` min

 

Alltså... Fujitsu Simens scaleo P er vel en serie? eller har jeg feil? "Pi" "Pa" osv? kanske driter på leggen her men er det ikke slikt system dem har?

 

Men uansett må man jo vite hva du har i maskinen om man skal kunne regne noe som helst! Men jeg står fast vid at du bør kjøpe ny PSU!

Lenke til kommentar
Jeg har ingen ting extra i ``boksen`` min

 

Alltså... Fujitsu Simens scaleo P er vel en serie? eller har jeg feil? "Pi" "Pa" osv? kanske driter på leggen her men er det ikke slikt system dem har?

 

Men uansett må man jo vite hva du har i maskinen om man skal kunne regne noe som helst! Men jeg står fast vid at du bør kjøpe ny PSU!

 

Jeg skal se hva jeg får til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...