Gå til innhold

Windows 7 med steam


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg innstallerte nylig windows 7 på min laptop. Jeg lastet ned steam og innstallerte det. Når det var ferdig klikket jeg meg inn på steam og fikk beskjeden "(steam update 0%)cannot connect to steam network, please try again later." Har prøvd sikkert 20 ganger og får likevel den samme beskjeden.

 

Noen som kan hjelpe meg med å innstallere steam på lappisen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan prøve å kjøre steam i kompatibiltetsmodus for vista. Kan også sjekke brannmur både i windows og antivirus og passe på at det ikke blir blokkert.

 

Har du ikke rc1, kan prøve å innstallere dette også ;)

 

Hvordan gjør jeg det? og hva er rc1? :S

Lenke til kommentar
pingen min står stabilt på 1-5 , den er faktisk blitt bedre med win7 vs vista..

så tviler påa t det er win7 som stjeler noe..

 

 

Hmm... da lurer jeg veldig på hva det kan være... trodde først det var laptopen som stod på.. men skridde den av å fremdeles over 100!!! jeg pleide å ligge på 20-25 hvertfall. Går jo ikke ann å spille sed slik ping...

 

Kjører du i OpenGL eller med software? Min bare står å blinker om jeg kjører i OpenGL... kanske er det?

Endret av powersound
Lenke til kommentar
pingen min står stabilt på 1-5 , den er faktisk blitt bedre med win7 vs vista..

så tviler påa t det er win7 som stjeler noe..

 

 

Hmm... da lurer jeg veldig på hva det kan være... trodde først det var laptopen som stod på.. men skridde den av å fremdeles over 100!!! jeg pleide å ligge på 20-25 hvertfall. Går jo ikke ann å spille sed slik ping...

 

Kjører du i OpenGL eller med software? Min bare står å blinker om jeg kjører i OpenGL... kanske er det?

kjører software.. 100ping? det var da mye.. men det har jo litt med hardwaren din også.. laptopen min har jeg rundt

10-15 ping og det med tp kabel..

Lenke til kommentar
pingen min står stabilt på 1-5 , den er faktisk blitt bedre med win7 vs vista..

så tviler påa t det er win7 som stjeler noe..

 

 

Hmm... da lurer jeg veldig på hva det kan være... trodde først det var laptopen som stod på.. men skridde den av å fremdeles over 100!!! jeg pleide å ligge på 20-25 hvertfall. Går jo ikke ann å spille sed slik ping...

 

Kjører du i OpenGL eller med software? Min bare står å blinker om jeg kjører i OpenGL... kanske er det?

kjører software.. 100ping? det var da mye.. men det har jo litt med hardwaren din også.. laptopen min har jeg rundt

10-15 ping og det med tp kabel..

 

Har akk kjøpt ny HW.. ikke den beste for all del.. men mye bedre enn hva jeg har sitti på før med lav ping. Å jeg lå jo rundt 20 med samme HW i XP... så er noe som har skjedd på veien her. Samme så kan jeg ikke bytte hånd i spillet.. så løper omkring med gønnern i feil hånd... irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...