Gå til innhold

Hvilke karakter skal jeg velge :S

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har et lite problem:

Jeg har en 80 Paladin, og en 75 druid.. og en 6 warrior..

Problemet er det at jeg ikke klarer å velge hvilke jeg skal spille på! Paladinen er ganske gøy, jeg criter bra og jeg har noen epics osv.

Jeg har ganske skills med druiden i følge guildet mitt. Jeg healte 77 instance i 74 med tank dk med 14k hp ^^ Ganske vanskelig O.O Den er full blues (druiden)

Men innerst inne har jeg mest lyst på en warrior (Cry). Paladinen gikk fra 1-80 på 9 dager played, med rested 77+. Jeg vet ikke om jeg orker å levle den til 80 :S

Hva skal jeg gjøre?

Endret av EMS15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill med den karakteren du liker best :)

Både druide og paladins er gode på flere områder og kan brukes både til DPS, tank og healing. Om du liker druiden din ville jeg da kanskje fått den opp til 80 og se om du liker endgamet på den. Er bare 5 levler det er snakk om så det går fort skulle jeg tro. Så sammenligner du hvem du liker best, om det er druide holder du deg til det. Har selv en level 80 tank/healing paladin som jeg storkoser meg med. Er mainspeccet healing og healing som paladin er krevende ettersom vi for det meste mangler AoE og HoT heales. Så det krever planlegging og frenetisk klikking for å heale :)

Skrevet

Jeg sier som de andre, spill den figuren du liker best. Spillet vil nok miste mye moro om du ikke er fornøyd med det du spiller, og da forsvinner i grunn all vitsen.

Skrevet

Har mange chars jeg liker. 39 rogue twink, 37 druid, 41 shaman. Spiller paa alle. Bryr meg ikke om hvilken level jeg er i, saa lenge det ikke er kjedelig.

Skrevet
Klarte du å twinke en 39 rogue med 41 shaman som main? *Hill*

Går helt fint det. Mye av utstyret kan kjøpes enten for BG-merker (feet, neck, belt, trinket1, trinket2, MH våpen, OH våpen, ring) eller fås via quests (OH våpen, MH våpen). Noe er spillerprodusert (head, hands, ring2) og koster ikke så mye. Av resten er det kanskje buksene som koster mest, men der kan man supplere med quest item fra gnomer som er nesten like bra. Da gjenstår enchants og heller ikke dette trenger koste så enormt mye. Gull kan man tjene mye av på profs/AH reselling og så spørs det jo om man absolutt må ha mongoose på begge våpen eller om man klarer seg med fiery (som leverer bedre resultat i en del scenarier).

Det viktigste er uansett å vite hva man vil ha, og så ha tålmodigheten til å skaffe seg det. Dette var igrunnen OT. Mitt råd til OP er å starte en ny char, en hunter ;)

Skrevet (endret)
Klarte du å twinke en 39 rogue med 41 shaman som main? *Hill*

Han var ikke planlagt twink. Og jeg tjener pengene via mining. Har dual Mongoose, 15 agi cloak, 12 stam feet, 15 agi hands, husker ikke bracers, 150hp chest, og skal kjøpe Basilisk Hide Pants når de dukker opp på AH :p Har nesten 2000g til overs :)

Endret av Gunpig
Skrevet

Du har jo 3 karakterer som alle kan bli brukt på forskjellig måte. Druider har etter min mening bra utility, kan være både dps(ranged og melee), tank og healer. Paladin har nesten like god utility, og kan spille rollen som tank, melee dps og healer. Jeg personlig har en egen forkjærlighet for warrior, grunnen vet jeg ikke, det er bare noe inni meg som skriker warrior lang vei. Warrior kan spille rollen som tank og melee dps.

Så hvis du har alle de 3 klassene du har listet opp i lvl 80 etterhvert, kan du spille alle forskjellige roller som spillet tilbyr, både i PVE og PVP.

Svaret på hvilken klasse du skal velge vet vel egentlig bare du, her utgis bare tips fra egne erfaringer. Jeg har som sagt en forkjærlighet for warrior, og synes det er kjempe morosamt og spille. Dog jeg bare har spilt tank, og nøyer meg med det :)

En annen ting er jo at hvis du velger paladin, og har en dual spec som inneholder både tank og healer, blir du veldig ettertraktet, for healere og tanks er alltid mangelvare.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet
Ja spill AoC i stede

Helt klart et godt valg :)

Hvorfor komme med slike usaklige ting? Dette har jo ingen ting med spørsmålet hans å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...