Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner? Noe mer? Hva vil han?


Gjest Gjestejente

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg ikke, jeg påpeker bare at dette er misbruk av forumet. Skjønner ikke at det er så vanskelig å forholde seg til. I og med at det kun er en person som er interessert så er det høyst unødvendig å spamme et offentlig DISKUSJONSforum.

 

Har ikke engang giddet å rapportere det til Mod. Ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har da absolutt sett flere enn meg delta i denne diskusjonen de siste sidene. :)

 

Men hvis du synes det er i mot forumets retningslinjer, så får du rapportere det og la mod ta seg av det.

 

Uansett.. back on-topic inntil videre. Denne diskusjonen som er her nå har i hvert fall ikke noe med tråden å gjøre. :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke på ferie, bare flytta vekk hjemmefra pga ting og tang et par uker.

Var som sagt innom han i går, og vi snakka om å dra ut med båten i helga så det kan jo bli hyggelig. :)

Vi skal også treffes innimellom selv om vi for en kort periode nå ikke bor "oppå" hverandre som vi gjør til daglig.(ca 6 mil mellom oss nå).

 

Tror det blir fint å få litt tid til å føle på følelsene og savne han/hverandre. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Argh Smurstafa. ;) ikke kom med den praten igjen... Hehe..

 

Lurer på om det kan ha gått for lang tid for meg jeg nå, liker han selvfølgelig kjempegodt, men føler meg kanskje ikke så forelska som jeg kanskje burde være? Kan jo hende jeg holder litt igjen siden jeg ikke vet, men _noe_ føles feil.

Lenke til kommentar

Jeg kommer med den praten igjen fordi det er det eneste du ikke har gjort hittil, og du har jo ikke fått noen svar av de andre tingene du har gjort, så da er det bare en vei til svaret. :)

 

kanskje du holder igjen som du sier. En kjent forsvarsmekanisme når man er usikker på omgivelsene. Finn ut av hvor dere står hen først, så vil du fort finne ut av hva du vil gjøre med det.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske han kunne ta litt initiativ også. Ikke at jeg er så flink til det men. Jeg er jo ikke i tvil om at han liker meg (flink, hva?).

 

Husker også første gang vi snakka litt om oss, han hadde aldri tatt initiativ til den samtalen om ikke jeg hadde begynt. Er det sånn det er? Han VIL snakke, men tør ikke ta det opp?

 

Jeg gleder meg bare til hverdagen er her igjen. Nå har han ferie, så skal jeg ha ferie, så skal han ha litt mer ferie. Medio september er vi back on track, og kanskje kan begynne å tenke litt på hva som skjer.

 

Vi er fortsatt like mye sammen da... Han sier mer og mer ting som får meg til å tenke, men tenk om jeg tolker de feil....

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ta en råsjangs her, og jeg tror ikke at noen har sagt det enda.. Men kanskje du overanalyserer? :p

 

Han tar ikke initiativet til praten rett og slett fordi etter som jeg kan huske så nevnte du at du ikke ville ha noe seriøst helt enda.. Og det er det han hviler på. Han tar ikke initiativet fordi han vil gi deg tiden til å finne ut av hva du vil uten å presse deg.

 

Han har gitt deg tydelige tegn og fortsetter å gi deg tydelige tegn og venter på at du skal bli sikker nok til å ta det opp igjen.

Så ta samtalen! Før både du, og oss lesere her blir gale :p

Lenke til kommentar

Jeg holder igjen praten i frykt for hva han evt. kommer til å si. Selvfølgelig gjør jeg det.

Det er så koselig sånn vi har det og jeg vil ikke miste det, men hvis han sier han egentlig ikke er interessert blir jo det vi har nå borte.

 

Faren nå er at hver gang jeg begynner å føle at "nok er nok" har jeg gjort det slutt, da med faktiske kjærester. Uansett hvor mye positivt jeg har prøvd å tenke osv, har det endt i at jeg kutter ut. Jeg kan ikke la det gå _så_ langt før jeg kvinner meg opp til å snakke med han.

 

Nå skal jeg ta en råsjangs her, og jeg tror ikke at noen har sagt det enda.. Men kanskje du overanalyserer? :p

 

Han tar ikke initiativet til praten rett og slett fordi etter som jeg kan huske så nevnte du at du ikke ville ha noe seriøst helt enda.. Og det er det han hviler på. Han tar ikke initiativet fordi han vil gi deg tiden til å finne ut av hva du vil uten å presse deg.

 

Han har gitt deg tydelige tegn og fortsetter å gi deg tydelige tegn og venter på at du skal bli sikker nok til å ta det opp igjen.

Så ta samtalen! Før både du, og oss lesere her blir gale :p

 

Nå har jeg ikke skrivi her på 20 dager, så sååå gal kan du ikke bli! :p

 

Jeg er jo ikke sikker nok :( Hadde jeg vært det hadde jeg jo snakka med han for lengst. Hehe..

Lenke til kommentar

Hei, jeg har ikke fått med meg alt i denne tråden, men har lest et par sider så jeg satser på at jeg vet det som trengs :)

 

Jeg skulle bare skrive dette for å "advare" deg. Hvis du liker han, men venter i veldig mange måneder er det ikke umulig at han mister følelsene sine for deg. Liker du han, slår du til nå.

 

Ikke nøl, do it ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...