Gå til innhold

BK: På den sikre siden


Gjest Slettet-77do0b

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Bare sånn for å være på den sikre siden, så har vi plassert et bilde av et brannslukkingsapparat over en kopp med kaffe, over et sikringsskap. Så i tilfelle koppen detter ned på sikrinsskapet, så kan vi altids dælje løst på flammene og kortsluttningen med bildet/skiltet av brannslukkingsapparatet for å vise vår frustrasjon over at det faktisk ikke var et brannslukkingsapparat tilgjengelig når en trengte ett. =)

 

post-136301-1243030791_thumb.jpg

 

exif:

Blender: f/4.5

Lukker: 1/13

Iso: 800

Brennvidde: 50mm (fast)

 

Hvitbalanse på 2100 for den som også er nysgjerrig på det.

 

PS: Jeg har ikke arrangert noe som helst på dette bildet. Det var faktisk slik. Tatt inne i "Støperiet" i Tønsberg hvor landsmøte i NSFF har nuh.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Ett døgn uten en kommentar. Så enten er det tilnærmet perfekt slik at ingen trenger å kommentere, eller så er det såpass grusomt at det ikke er verdt pixlene det er digitalt skrevet på?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Alle fargene er slik de var der, med unntak av noen få opp- og nedjusteringer. Blåfargen var ikke justert, men kanskje jeg kan tone den ned litt dersom flere sier seg enig med deg :)

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt med bildet; hvis du ser bort i fra at det er såpass sært at det kunne komme fra PMnormal eller meg.

 

Det er en ting som trekker ned, og det de skarpe skyggene; du har brukt blits her? Selve utsnittet ser ut til å være riktig; kan vanskelig se for meg en annen vri her.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg brukte ikke blits, så desverre kommer det harde lyset fra taket. Burde kanskje ha brukt en svak blits for å jevne ut skyggene.

Tusen takk for kommentarene. Hvis noen har et digitalt tips for å myke ut skyggene, så setter jeg pris på en PM :)

Lenke til kommentar
Det er ikke noe galt med bildet; hvis du ser bort i fra at det er såpass sært at det kunne komme fra PMnormal eller meg.

 

Det er en ting som trekker ned, og det de skarpe skyggene; du har brukt blits her? Selve utsnittet ser ut til å være riktig; kan vanskelig se for meg en annen vri her.

 

Tom

Tenkte jeg og,hvor har det blitt av ham?(PMNormal)

Ellers enig med kritikken din.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Olympus E-510 med Zuiko 50mm f/2.0

Forøvrig ikke mitt objektiv, men det hindret meg ikke i å forelske meg i det. Takker nok en gang for trivelige kommentarer =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...