Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ble du offisielt sammen med kjæresten?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket

Hei!

 

Jeg lurer litt på hvordan dere ble offisielt sammen med kjæresten, og hvordan dere gikk fram da. Det har seg sånn at jeg holder på med ei jente nå og jeg føler at det kanskje ikke er så lenge til vi blir sammen nå. Det er kyssing og konstant kroppskontakt når vi møtes på skolen, og hun har også vært hjemme hos meg før.

 

Derfor lurer jeg litt på om jeg skal ta det neste steget i morgen når hun sannsynligvis kommer til meg, men er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det og slikt. Har egentlig veldig lite erfaring når det gjelder slikt.

 

Så har dere noen råd? :)

 

Btw. jeg er 18 og hun er 17, og det kan også legges til at hun ikke er blant de aller mest utadvendte jentene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var enklere på barneskolen når man var mer formell og bare spurte "skal vi være sammen eller?". I voksenalderen så er vel ikke dette noe man har formaliteter rundt, men man regnes vel å være som et par dersom man stadig vekk treffes for å kysse o.l. Hvis du skulle være i tvil så kan du jo spørre når dere koser om "er vi kjærester?", skulle anta at det blir litt fnising og et nikk på hodet eller lignende, etter hvordan du beskriver det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*
Det var enklere på barneskolen når man var mer formell og bare spurte "skal vi være sammen eller?". I voksenalderen så er vel ikke dette noe man har formaliteter rundt, men man regnes vel å være som et par dersom man stadig vekk treffes for å kysse o.l. Hvis du skulle være i tvil så kan du jo spørre når dere koser om "er vi kjærester?", skulle anta at det blir litt fnising og et nikk på hodet eller lignende, etter hvordan du beskriver det.

 

Ja, veit, tenker det jeg også at det var mye enklere når vi var mindre.

Lurer litt på om jeg bare skal ta det litt sånn tilfeldig som du skriver. Og bare nevne noe om noe kjærestgreier, og kanskje spørre henne litt om hvordan det ligger an mellom oss eller noe.

 

Og forresten, siden vi oppfører oss så "kjæresteaktig" på skolen er det flere som har spurt om vi er sammen, og hver gang har hun unnlatt å svare og bare sett litt bort, mens jeg bare har svart "nei" eller "ikke ennå..."

 

Jaja, får vel håpe på det beste...

Lenke til kommentar

Vel, det der er jammen ikke enkelt. Alle mine kjærester så har det bare endt opp at man ble sammen. Ikke noe spørsmål.. Men det har skjedd nokså naturlig, liksom presentasjoner osv. Ellers så har det også skjedd feks gutten på tlf til en venn med meg tilstede, og han sier han er til dama. Bare slike små bekreftelser..

Nå tildags så har man jo også facebook og div statuser man kan endre på ;)

Lenke til kommentar

Tja, etter vår tredje date spurte jeg rett ut; "betyr det at vi er kjærester nå?". Det skal sies at vi hadde tilbragt dagen med å kline en hel masse, holde hender, og rett og slett bare vandre rundt, så det virket helt naturlig å spørre om. Til da hadde jeg aldri hatt noen kjæreste før, så jeg visste ærlig talt ikke om jeg skulle spørre eller ikke, så jeg fant ut det enkle var faktisk det beste, så jeg spurte han over melding på vei hjem fra date. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Jeg sa til kjæresten min en gang etter at vi møttes at hvis han noen gang skulle ville bli sammen med meg så måtte han spørre...Jeg sa at jeg er singel frem til jeg får spørsmålet.. hehe.. plutselig en dag ga han meg et kjede med to gullhjerter på og spurte om jeg ville være kjæresten hans :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg og kjæresten min hadde vært PV i en god stund.

 

Kjemien passet, og vi fikk stadige spørsmål om vi var sammen.

Til slutt bare spurte jeg om vi skulle gjøre det offisielt, siden alle trodde det alikevel.

 

Vi har vært sammen i flere år nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+90817234

Det er kanskje en litt barnslig historie, men jeg syns det morsomt å tenke på fremdeles.

 

Vi hadde kjent hverandre to uker før vi ble sammen. Vi satt på et utested og to venner av ham begynte å mase på at vi måtte kysse.

Meg: "Hvorfor skal vi kysse?"

Kompisen: "Fordi han vil det." (Kompisen sto bak ham, og han satt rett ved meg, jeg kikka på ham.)

Meg: "Hvordan vet DU det?"

Kompisen, med et glis: "Øh.. Glem nå det, bare gjør det!"

 

Det ble stille og forventningene døde ut litt. Kompisen forflyttet seg, og jeg spurte ham om han ville kysse meg. Så gjorde vi det, og vennene hans oppdaget det og jublet. :p

Lenke til kommentar

Holdt vel på i 1 måned uten å si noe målbevisst, så etter 1 måned ca så var det bare et øyeblikk vi hadde samtaler om random stuff. Sa da bare : " Hmm, btw vi har jo ikke noen offisiell dato, hva med i dag? ;)"

Må nesten bare improvisere i øyeblikket du vil ha det bekrefet.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Da jeg ble sammen med den forrige kjæresten min spurte jeg bare rett ut; vil du være kjæresten min? kjempesuksess! selv om jeg i dag har rundet 20, ville jeg blitt kjempebetatt om noen hadde stilt meg et slikt spørsmål! .. og jeg er jente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...