Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst]Problemer med hasthet på www. når torrent er i gang..


Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

 

Problemet har kommer de siste to månedene, eller noe.. var ikke slik før og jeg har ikke gjort noe som skulle tilsi en sånn forandring..

 

Men, jeg klarer IKKE å "surfe på nett" når uTorrent er i gang.. Det vil si, kanskje en side klarer å lastes etter et kvarter, eller noe.. det er snakk om alle sider, inkludert "lette" sider som diskusjon.no, f.eks.. alle!

 

uTorrent går som vanlig, ikke noe problemer med hastigheten der - i hvert fall ikke merkbar. Slår jeg av uTorrent, så er alt normalt igjen..

 

uTorrent: 1.8.2 b14458.

Max download 1000 kB/s (max på linjen er vel 1,3 MB/s, ca..)

Max upload: 10-60 kB/s (max på linjen er 80..)

Global maximum number of connections: 200

Maximum number of connected peers per torrent: 50

Number of upload slots per torrent: 4

Maximum number of active torrents: 5

 

Så, slikt sett mener jeg at jeg ligger GODT under det som er "normalt". Og dette er heller aldri noe jeg har forandret på..

 

 

 

MEN! Så hender det av og til at når torrentene har gått en stund, at jeg kan surfe som normalt igjen.. Da snakker vi om mange minutter.. men hver gang jeg eventuelt starter en ny torrent, så går det utover nett-lesingen min igjen..

 

Noen som har noen tanker om hva dette kan være for noe?!

 

EDIT: Det har sikkert noe å si.. men, dette gjelder kun på den ene maskinen.. den som jeg laster ned på.. Jeg kan surfe helt normalt på en bærbar, f.eks..

 

 

Takker så meget for svar og hjelp! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...