Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

drikke alkohol mens man er syk


muummi

Anbefalte innlegg

Heisann, er det noen som har erfaring med å drikke alkohol mens man er syk? Med syk så mener jeg forkjølelese og lett feber. Merker man så mye til at man er syk når man får litt innenbords? Veit dette er utrolig teit, men jeg er russ og dette er siste dagen i dag:P

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, er det noen som har erfaring med å drikke alkohol mens man er syk? Med syk så mener jeg forkjølelese og lett feber. Merker man så mye til at man er syk når man får litt innenbords? Veit dette er utrolig teit, men jeg er russ og dette er siste dagen i dag:P

 

Takker for svar!

 

De gangene jeg har gjort det har jeg blitt utrolig svimmel : D Følte meg egentlig sykere når jeg hadde fått det i meg, det var ikke så sterke greier heller , haha x]

Lenke til kommentar

Alkohol, medisiner og operasjonsår hører ikke sammen!

 

Når det kommer til forkjølelse og slikt så synes jeg det fungerer helt greit å ta en shot vodka eller whiskey. Det hjelper sikkert ikke mot forkjølelsen men det har litt bedøvende og varmende effekt på meg, så jeg tar det gjerne før jeg kryper tilbake under dyna. :p

Lenke til kommentar
Alkohol, medisiner og operasjonsår hører ikke sammen!

 

Når det kommer til forkjølelse og slikt så synes jeg det fungerer helt greit å ta en shot vodka eller whiskey. Det hjelper sikkert ikke mot forkjølelsen men det har litt bedøvende og varmende effekt på meg, så jeg tar det gjerne før jeg kryper tilbake under dyna. :p

 

Jess enig med deg der at en shot eller to kan virke bedøvende, men nå hadde jeg litt mer i tankene enn en shot:P hehe

Lenke til kommentar

Fyll, kulde og fest pleier å fungere dårlig og du kan bli desto verre og det tar mest sannsynlig lenger tid å komme over sykdommen. Grunnen til dette er selvfølgelig at kroppen trenger å restituere seg. Det går selvsagt bra å drikke, men ikke forvent deg en hallelujamorgen dagen etter : D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...