Gå til innhold

Hva er den raskeste måten å levle opp på i cod4?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen!

Hva synes dere er den beste måten å levle opp i cod4?

Hvilken game mode bruker dere? Hva slags classer/perks?

Diskutér :D

Endret av Mariofrans
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start et LAN med masse inaktive spillere (krever minst 2 PCer eller en skikkelig kraftmaskin som klarer 2 eller flere COD-instanser) og spawnkill hele gjengen. :D

Skrevet

Det jeg syns gir den jevneste strømmen med xp, er HQ eller team deathmatch. I HQ får man stort sett alltid greit med poeng, med mindre hele laget feiger totalt ut og ikke tør ødelegge fiendens HQ.

TDM gir deg mulighet for mye xp om du er litt frempå. Personlig er jeg helt vill på flanking med en smg med silencer, bandolier, UAV jammer og extreme conditioning. Det er helt nydelig å treffe på halve fiendelaget med ryggen mot deg. Plutselig har du både UAV, airstrike og heli, og etter det velter xp inn.

Skrevet
Aimbot :)

-_-

Men bruk forskjellige våpen, og gjør challenges med dem... Når du har gjort de våpenchallengensene med det våpenet, gjør du alle challenges med neste våpen osv...

Skrevet

Hvilket våpen bruker dere da? Personlig så bruker jeg m16 med claymore, stopping power og last stand. Med desert eagle. Er det kanskje lurt å bruke en smg eller noe annet som er godt egnet til "nærme dreping"?

Skrevet
Hvilket våpen bruker dere da? Personlig så bruker jeg m16 med claymore, stopping power og last stand. Med desert eagle. Er det kanskje lurt å bruke en smg eller noe annet som er godt egnet til "nærme dreping"?

Kommer an på banen... M16 er ikke så bra i f. eks killhouse, siden det er så få lange distancer, men på baner med lengre distanser, er det jo greit med m16... Viktigste er å prøve deg fram, det handler litt om smak og behag...

Men bytt ut last stand, er noe feigt dritt... Du blir også kicka på en del servere om du har det...

Skrevet

Kommer an på banen... M16 er ikke så bra i f. eks killhouse, siden det er så få lange distancer, men på baner med lengre distanser, er det jo greit med m16... Viktigste er å prøve deg fram, det handler litt om smak og behag...

Men bytt ut last stand, er noe feigt dritt... Du blir også kicka på en del servere om du har det...

Takk for tipset, men Martyrdom er enda feigere :D

Skrevet

Egentlig ikke... Med last stand går det slikt:

Du møter en fyr, og pga du har skills, dreper du han, men han har last stand, og (mis)bruker det for å skyte på deg, og du detter ned i last stand, og skyter han, og så venter du på å dø

Selv om du eide han trill rundt, døde begge pga last stand...

Skrevet

Selv brukte jeg FFA shipment. Skiftet mellom ulike våpen for å grinde kills. Ikke noe som å legge seg bak en bil og spawncampe 10-20 stykker.

Å "levle" til 50 ved hjelp av TDM/HQ/SD høres utrolig kjedlig ut om du ikke er med i en clan. Så sørg ihvertfall for å ha dette i orden.

Skrevet

Er gøyere å spille i klan med noen du kjenner. Har du ingen venner som har cod? Jeg skal selv kjøpe cod 4 no, siden det er så billig for tiden også er det så mange eg kjenner som har det som maser om at vi må lage klan når eg kjøper det :)

Skrevet
Er gøyere å spille i klan med noen du kjenner. Har du ingen venner som har cod? Jeg skal selv kjøpe cod 4 no, siden det er så billig for tiden også er det så mange eg kjenner som har det som maser om at vi må lage klan når eg kjøper det :)

Har 3-4 venner som spiller aktivt, men vI klarer ikke å komme på samme lag. Vi har prøvd party invite, men det står unable to connect to host. Hva kan dette være???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...